Goedkope buggy's of toch degelijkheid? (tweeling)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jane1983, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Aangezien we met onze brede tweelingwagen niet overal kunnen komen en hem niet makkelijk mee kunnen nemen op vakantie zijn we op zoek naar twee losse buggy's.

Zijn er mensen die goede ervaringen met goedkope ''goede'' buggy's? Zo ja welke merken?

Ik wil graag een buggy met een ligstand en zit erg te twijfelen of we de quinny zapp xtra nemen maar dat X twee is toch een grote uitgave en wil dan toch zeker zijn dat het een fijne buggy is. De nuna buggy vindt ik ook mooi maar hij lijkt zo plastic achtig.

Uiteraard wil ik het er best voor uitgeven als het me een aantal jaar fijn gebruiksgemak dient.

Graag ervaringen en tips....

2. NykaH

NykaH Actief lid

3 jul 2009
    154
    0
    0
    Ik heb ooit weleens gelezen dat er ook koppelstukken zijn, waarmee je twee losse buggy's aan elkaar vast kan maken.

Misschien is dat een idee?! Dan kun je de buggy's los gebruiken of als tweelingbuggy.

3. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb de Koelstra Twin buggy. Ben er echt onwijs blij mee.

4. iriani

iriani Lid

1 sep 2008
    67
    0
    0
    Wij hebben een gewone Zapp en zijn daar zeer tevreden over. Hij rijdt heerlijk licht en een voordeel van de Zapp vind ik ook dat hij geschikt is voor wat zwaardere kinderen (tot 20 kg), dan rijdt hij nog steeds goed. Over de slaapstand van de Zapp extra weet ik niks.
    Omdat wij toen onze zoon nog wat kleiner was toch de slaapstand misten, hebben we ook een MacLaren gekocht (ook niet zo goedkoop) en die bevalt ook erg goed. Hij rijdt wel wat minder licht dan de Zapp en zeker toen onze zoon wat zwaarder werd, ging de buggy ook steeds zwaarder rijden. Maar daarom gebruiken we voor hem nu weer de Zapp.

5. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Hier ook koelstra duo buggy. Qua rijden niet te vergelijken met een normale duo wagen, maar voor een buggy prima ding. Ik zou zoiezo altijd weer kiezen voor een buggy met ligstand. Ik zie weleens kinderen rechtop slapen in een buggy en ik vind 't er altijd erg ongemakkelijk uitzien. Die van ons slapen er heerlijk in, hij is ook erg makkelijk in het in slaapstand zetten als ze eens onverwachts in slaap zijn gevallen.

6. misa

misa Niet meer actief

Koelstra is ook in enkele versie te koop. Moet wel een fijne wagen zijn.
    Wij hebben een prenatalbuggy, maar we gebruiken 'm tot nu toe eigenlijk nooit. Is vast ook geen superding, maar prima voor niet veel gebruik.

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier een grote Nuna fan, top buggy als je het mij vraagt.

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Dankjewel voor jullie reacties, ik denk dat het dan toch de zapp xtra wordt. Ze zijn nu in de aanbieding en dan heb ik er twee voor 366 euro

9. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    echt? Waar???

10. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Op het moment in de aanbieding bij babydump & babypark maar aangezien ik 1 emily pink wilde en 1 brown boost heb ik besteld bij babycare.nl daar zijn ze ook net zo duur € 183 nog wat en daar hadden ze emily pink nog :)

11. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik heb de koelstra buggy, volgens mij de simba? is een dubbele buggy en je past echt overal tussendoor.
    Was anderhalf jaar geleden 180 euro bij de babystory van Asten in tilburg.

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik hem de Koelstra Twin Buggy voor € 134,- in de aanbieding bij Babydump gekocht. Dit is nu zo'n 3 weken geleden geweest.

Deel Deze Pagina