box-hangmatje???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door niekenie, 12 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niekenie

    niekenie Actief lid

    29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    nu ik 36weken ben ,zijn we stillaan alles in orde aant maken voor als onze kleine man eraan komt :)
    nu gaan we van de week ook de box opstellen en zag ik op de site van babydump een hangmatje voor in de box ,
    lijkt me super leuk ,want wat is er nu zaliger dan in een hangmat te soezen :):):)
    alleen begin ik dan te twijfelen of t dan weer goed is voor het ruggetje enzo
    iemand hier ervaring mee???
     
  2. Maryam86

    Maryam86 Bekend lid

    17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maakte in de box een hangmatje door de draagdoek er in te hangen, mijn dochter lag daar heerlijk in te slapen, alleen weet ik niet of ik het had gedaan toen ze nog heel klein was, ze mogen immers niet met het kinnetje op de borst, en als je kindje niet goed ligt in zo´n hangmatje gebeurd dat wel snel.
     
  3. liefsvanmama

    liefsvanmama Niet meer actief

    Het is heerlijk voor je kindje! Ons meisje vond het heel fijn. Maar er zijn wel verschillen tussen hangmatjes onderin. Ze liggen er met gebogen rugje in, maar toch anders dan een harde maxi cosi. Als je kind in je armen ligt is het dezelfde houding. Maar goed ,alles met mate natuurlijk.
     
  4. niekenie

    niekenie Actief lid

    29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    heb net de box +hangmatje besteld :) moest ons klein ukkepukje het echt niet leuk vinden kan k m nog altijd aan mn zus geven (die s nu een 6maanden zwanger) of doorverkopen
     
  5. Mamajuf

    Mamajuf Fanatiek lid

    22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    baby's vinden het heerlijk !!
    Onze prematuur-baby genoot ervan.

    1 voordeel vond ik dat ze niet in hun voorkeurshouding konden gaan liggen :)
     
  6. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Bolle, gebgen rug isde natuurlijke houding voor babies, pas wel op met kin op borst, ofwel strak genoeg ophangen.
     
  7. niekenie

    niekenie Actief lid

    29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    ze komen woensdag leveren :) s uitproberen met de babypop van mn nichtje wat t beste gaat liggen :)
     

Deel Deze Pagina