babykamer is 26 graden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie1980, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.461
    36.403
    113
    Hier alleen een rompertje met een dun slaapzakje. Van de hema, zijn echt behoorlijk dun.

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    is toch ook meer dan genoeg... :D

3. Wij hebben express gekozen om de babykamer te doen op de kant die de hele dag in de schaduw ligt, maar omdat we een plat dak hebben lopen de temperaturen in zijn kamertje ook best wel op. Nu is het een graad of 22 maar zomers.....

Het probleem bij Tyler is dat hij tot voorkort in een bakerzak sliep. Nu heeft hij een slaapzak met lange mouwen, korte mouwen slaapt hij echt niet. En dan moet ik hem ook nog vastleggen anders slaapt hij nog niet.
    Ik heb hem nu dus in zijn romper in de slaapzak onder een lakentje.
    Ik hoop dat tegen de tijd dat het echt zomer word, dat hij zonder slaapzak kan slapen...

4. Sanny

Sanny Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem. Ze heeft een zonwerend rolgordijn maar kouder als 24 graden krijg ik het niet in de kamer. De hele dag staat de zon erop. Ze slaapt met haar combisleeper(zonder binnenzak en mouwen) en heeft alleen een rompertje met lange mouwen aan. Snachts staat er wel een klein raampje open. Sochtens voelt ze precies goed aan, niet te warm, niet te koud. Denk ook dat het een kwestie van voelen en uitproberen is, ene kind kan beter tegen warmte dan de andere.

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    jazeker had nog wel lange mouwen aan hoor.

Nu ligt ie lekker buiten in zijn wagen met korte mouwtjes en korte broek ;)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nathan ligt alleen maar met een pyamatje aan ( met halve mouwtjes en halve pijpjes)
    Hij ligt wel onder een lakentje maar die schopt hij er meestal af. Het slaapzakje laten we nu echt weg hoor!
    Ik vergelijk het altijd maar met onszelf, zou ik het nu lekker vinden om in een dunne slaapzak met pyama te liggen en nog onder een deken ook?!
    En als het echt te warm wordt, gaat hij maar bij ons slapen, wij hebben airco op onze slaapkamer :)

7. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ik denk trouwens dat het s nachts wel veel afkoelt nog..Ik sliep eergister ook onder alleen een laken, maar werd s nachts rillend wakker en heb alsnog de deken over gedaan..Ik denk dus dat dit voor je beep t zelfde werkt..

Overdag kan ik je geen tips voor geven, behalve natte sokjes aan te doen?

8. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    zat te denken lees je de temperatuur van de babyfoon af? Hier klopt die namelijk niet; op mijn zoontjes kamer staat ook een thermometer en die geeft 2 graden lager aan....

9. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Op Dax zijn kamer is het 22 graden. Hij slaapt in een romper met korte mouwtjes of een mouwlozel romper, met een t-shirt met korte mouwen. En dan gewoon onder de deken met laken. Voelt 's morgens lekker aangenaam warm aan.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik had Eva gister dus alleen met t-shirt naar bed gedaan, maar haar beentjes voelden wel wat fris toen we naar bed gingen. Heb toen een dekentje erover heen gelegd, die ze gedurende de nacht telkens wegschopte. Heb dus telkens toen ik wakker werd, de deken weer goed gelegd. Niet echt handig dus ;), maar ze slaapt bij ons op de kamer dus ik hoef er mijn bed niet voor uit. Nu heeft ze een dun slaapzakje aan, maar die zaten gister allemaal in de was. Kan ze in ieder geval niet wegtrappen ;).

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ymke had wel koude armen vanmorgen. Denk dat ik haar vanavond wel een truitje aandoe. Ze slaapt in een slaapzakje van de hema, is ook wel warm genoeg. Nog een laken erover voor de vorm.

Ik durf het raam van Ymke niet goed open te zetten, ben bang dat er zo'n dikke wesp naar binnen vliegt. We moeten gauw een hor gaan plaatsen!

12. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    hier moet ook een hor komen zijn wel weer 100 euro van Velux maar goed. En ik heb Jesse nu alleen een romper met laken maar na de fles van 2300 krijgt hij wel een shirtje met lange mouwen slaapzak en laken die hij toch aftrapt haha

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    k doe demy een mouloze romper aan en daar overheen een dun pyama shirtje
    en daar overheen een zomer slaap zak :)
    en heb de ramen nog tegen over elkaar open nog
    die gaik zo dicht doen.
    volgens mij heeft ze het precies goed zo

14. Marijntje

Marijntje Bekend lid

9 nov 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Hier ook een warme kamer. Rond 24 graden denk ik. Ze slaapt alleen in een dun pyamapak met voeten (geen romper)...en ligt schattig op haar buik in de foetushouding...om te smelten.. :D

Marijn

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    als je overdag ramen tegen elkaar open zet zodat het tocht heb je geen last van beesten, dus als lars niet in zijn bed ligt, staat alles hier open. overdag slaapt ie in zijn kleren zonder iets en snachts een dun slaapzakje en een romper. deken gooit ie uit bed, dus daar begin ik niet aan....

16. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hier overdag een romper met korte mouwen en zomerslaapzak 's avonds een romper met lange mouwen, zomerslaapzak en lakentje om hem strak in te stoppen (tot zijn middel). het koelt in de nacht nog best wel af en denk dat het dan voor die kleintjes nog wel wat te koud is. hij slaapt er goed op, dus het zal hem wel goed bevallen :D

17. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Vannacht heeft Tim geslapen met een mouwloze romper en een slaapzakje van de Hema. Ik had gedacht dat hij het daardoor koud zou hebben. Ben ook regelmatig wezen kijken vannacht. Maar meneer had het heerlijk warm.

18. nancy1981

nancy1981 Fanatiek lid

22 mrt 2007
    1.823
    0
    0
    helmond
    Sem heeft een t-shirt aan met een kort broekje ( een shortama) en dan een lakenktje voor de nacht

19. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Alannah slaapt nu met een rompertje (korte mouw), dun slaapzak en een dun lakentje om haar in te stoppen (ze slaapt niet zonder).

Deel Deze Pagina