voedingskussen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Laika, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb een vraagje. Morgen ga ik shoppen voor een voedingskussen, maar hoe weet je welke het beste is? Ik ben ook van plan om het te gebruiken bij het slapen, omdat ik al een paar weken niet meer lekker lig op het bed. Heeft iemand tips/suggesties en tevens de winkels waar je zo'n ding kan kopen?

2. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Hema verkoopt ze voor een 35 euro, ben er tevrden over, hij is zo'n meter lang

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Je kunt ze bij iedere babywinkel eigenlijk wel kopen. Voor zover ik weet, zijn ze bij de Hema het goedkoopst. Qua kwaliteit heb ik geen idee. Ik gebruik voor het slapen een hoofdkussen tussen mn knieen, voedingskussen moet ik nog gaan kopen. Veel shopplezier!

4. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb hem van de prenatal is ook erg fijn en zeker met slapen ik ben niet meer zwanger maar heb nog wel bekkenpijn en gebruik hem nu nog steeds, heb hem nooit gebruikt voor voeden eigenlijk

5. Niet meer actief

Ik heb hem eigenlijk nooit gebruikt voor het voeden, maar meer voor een extra steun in mijn rug op onze bank. En daar ligt ie nu nog steeds!

Ik denk dat het niet zo heel veel uitmaakt welke je koopt!

6. Kay

Kay Lid

1 dec 2005
    95
    0
    0
    Ik heb er ook een van de HEMA en gebruik die tot nu toe alleen voor het slapen. Ik ben er erg tevreden over, mijn rugklachten zijn er flink minder mee geworden!

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    en ik heb er een via marktplaats, voor 10 euro !
    Volgens mij komt ie van prenatal.... zo'n U-vormig ding en dan de big-size. ziet er erg schoon uit en de hoes kan je nog wassen... dus geen probleem.. scheelt toch wel heel veel.

8. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik heb hem ook van de Hema. Heb er wel zelf nog een extra hoes om gemaakt. Is makkelijker wassen zo. Ik gebruik hem in bed en vind het prettig.

9. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Heb hem ook van de hema. Vind hem ideaal! Ligt echt heerlijk.

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik heb hem van de prenatal, ligt nu nog op de zolder maar die komt er over een x aantal weken zeker weer van zolder heb er super mee geslapen en heb hem ook zeker gebruikt met het voeden, als ik lui was, kussen eronder voeten lekker vooruit op de bank en dan lag ons manneke er perfect voor, ook lag hij er af en toe gewoon op (als ik er naast zat) 100% een perfecte aankoop dus wat mij betreft!

11. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Dank je wel voor jullie reacties, dames. Ik ga shoppen! :D

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik weet niet waar je woont, maar bij Babyhuys in Harderwijk zijn ze in de aanbieding voor € 19,95.

13. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik heb ook zon kussen gekocht toen voor Britt, maar heb hem echt nooit gebruikt. Vind het maar ondingen.

14. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Maakt het verschil of je nou een voedingskussen of een gewoon kussen tussen je benen doet in bed?

Deel Deze Pagina