Hallo... Heb sinds een paar weken echt een pijnlijk/beurs gevoel aan de binnenkant van mijn buik... (rechtsonderin, boven het bot van mn bovenbeen) Ik weet dat de kleine constant hetzelfde ligt... met daar ergens de voetjes, maar het is toch niet zo dat ik hem daar constant voel trappen.... Gisteren met een klein stukje wandelen, moest ik echt even stoppen, omdat het echt zeer deed... auw... en zelfs als ik zit/ lig doet het soms echt pijn... Wie herkent dit gevoel...? en heeft iemand tips...
Ik heb dat ook, maar mijn guppie ligt echt op mn ribben te trappen, en soms zie je een voetje helemaal uitsteken, dan doet mn huid van binnen zeg maar ook best zeer. Tips heb ik niet, ik ben blij dat ze lekker schopt, dan zal het wel goed gaan daarbinnen
Tja... Bij mij heeft het dus niet zoveel met trappen te maken.... (denk ik)... het beurse gevoel is er constant... en wordt wel met sommige momenten heviger.... ook met lopen enzo... en dan voel ik de kleine toch echt niet trappen...
Misschien ligt je kleine met hoofd of billen te duwen? Of zit het meer bij je ribben? Bij mij zijn die ook een beetje beursachtig, ik geloof van het duwen van de baby.
Ik herken het wel, mijn baby is al ingedaald en ik denk dat de pijn komt door de druk van zijn hoofdje naar beneden. wat zei de VK?
Ik had ook een beurse buik, volgens de verloskundige was dat gewoon omdat hij heel veel bewoog. Hij is nu gelukkig ingedaald, zit een stuk beter!
Mijn dochtertje lag de laatste weken steeds in mijn rechterzij, volgens de VK was ik zelfs een beetje gekneusd daar. Deed echt pijn. Ik moest haar met een kruikje in mijn linkerzij de andere kant op 'lokken'. Nou, mooi niet hè, ze heeft bijna al die tijd een grote voorkeur voor rechts gehad. Mocht 's nachts ook niet van haar op mijn rechterzij liggen, dan kreeg ik gelijk allemaal porren. Heb het gewoon uit moeten zitten.
Hoi Ramona, hoeveel ruimte heeft die kleine bij jou in de buik? Die van mij zit aardig krap en ik heb dus aan diverse kanten ook dat beurse gevoel... zou daarmee te maken kunnen hebben. Ook als ze wel ruimte hebben waarschijnlijk, want als het gewoon zwaar drukt op 1 kant, kan dat natuurlijk gewoon erg pijnlijk zijn
Weet niet hoeveel ruimte hij heeft.... maar ik voel regelmatig duwen.. en dan bedoel ik niet trappen... maar echt duwen...! Niet alleen aan de kant van de voetjes... maar of de heupjes enzo komen er echt uit... (dus denk niet zoveel ruimte..) Vk schreef terug dat het idd kan komen omdat de kleine al weken constant hetzelfde ligt... ik moet dus nu proberen juist op de zijde te gaan liggen, waar de rug van de baby NIET ligt....zodat deze misschien besluit een keer anders te gaan liggen... Nou dat is dus helemaal geen pretje, want zodra ik op mn rechtse zij ga liggen, begint deze dus wel te protesteren...en JUIST tegen de 'beurse plek" Ja ik weet dat de aanhouder wint.... maar in dit geval ben ik dat dus niet.... Ze had verder ook geen tips ofzo.... dus tja.... we duimen maar dat de kleine anders (en goed!) gaat liggen..!