Zooo snot verkouden!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chiesa, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Zoo snot verkouden!

    Voel me er echt beroerd van, neus van binnen en buiten stuk, helemaal rood. Veel niezen!

    Kon er vannacht niet van slapen, maar moest natuurlijk wel gewoon werken dusssss ben moe pff.

    Nu probeerde ik na het werk wat te slapen maar het wil gewoon niet BAH.

    Otrivin neusspray mag niet of liever niet?

    Iemand een tip?

    Ps, ik nieste gisteren zo hard dat ik een pijnscheut in mn buik voelde! Kan de baby toch niet beschadigen he? :oops:
     
  2. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Of je neusspray mag gebruiken weet ik niet, maar je hoeft niet bang te zijn dat je door het niezen je kindje beschadigt hoor!
    Die steken die je dan voelt zijn puur de banden.

    Beterschap!
     
  3. Lieverdjuh

    Lieverdjuh Bekend lid

    10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hoi Chiesa,

    Je hoeft echt niet bang te zijn dat je je kindje beschadigt.
    Wees blij dat het nog niet schopt, anders had je kindje de hele tijd gaan schoppen als je zou niezen hahaha (maar ook wel weer leuk natuurlijk) deedt de kleine bij mij dan hahaha.
    Neusspray mocht ik ook niet van de apotheek toen ik verkouden was. Dus ff goed na vragen voor de zekerheid.
    Beterschap meid.
     
  4. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Volgens mij zijn er ook neussprays met een zoutoplossing die je wel mag gebruiken. Maar ik zou het gewoon even navragen bij de apotheek of de drogist.

    Beterschap!
     
  5. harriette

    harriette Actief lid

    18 nov 2005
    178
    0
    0
    noord brabant
    Hatsjie
    Ook hier iemand die snot verkouden is.
    Ik heb bij de drogist een zoutoplossing mee gekregen, die mag je wel hebben en ik mag maximaal 2 paracetamols per dag.
    Dus daar red ik het aardig mee.

    Beterschap
    Jetje
     
  6. Lynda

    Lynda Lid

    15 nov 2006
    31
    0
    0
    Ik ben ook vaak verkouden en heb daarom aan VK gevraagd of je neusspray mag gebruiken. Haar antwoord was ja, kan geen kwaad.
    Sterkte en van harte beterschap.
     
  7. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Dank jullie wel, ik ga morgen ook meteen effe naar de apotheek want ik wil lekker slapen en normaal ademen pff.
     
  8. Sijke

    Sijke Bekend lid

    Stomen met water en kamille kan ook wat verlichting geven.

    Beterschap!
     
  9. Ivonne

    Ivonne Actief lid

    9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ik ben ook snotverkouden en heb hoofdpijn.
    Ik mag gewoon neusdruppels gebruiken, het enige wat schadelijk kan zijn is dat neusdruppels je bloeddruk kan verhogen, dat hoeft niet hoor is bij mij ook niet het geval.
     
  10. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik ben ook al weken snotverkouden! wat mij nu goed helpt is een glas met heet water en wat poho (of andere stoomdruppels) druppels erin op de kast zetten, heeft dezelfde werking als stomen alleen hoef ik niet echt te stomen, want daar word ik nu niet lekker van.
     
  11. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Zou gewoon even naar de apotheek gaan er is ook een homeopatische neusspray die je wel mag gebruiken.

    Verder stomen met kamille.

    Groetjes Anna.
     
  12. VickyS

    VickyS Actief lid

    11 okt 2006
    191
    0
    0
    België
    Ik ben ook vrij verkouden en gebruik een neusspray op basis van eucalyptus.
    Ik heb ook zo'n verschrikkelijk kriebelhoest en de dokter zei me dat het niet goed is om veel te hoesten omdat dat de innesteling kon bemoeilijken. Ja, hallo, probeer een kriebelhoest maar eens te onderdrukken :(
    Als ik het voel opkomen drink ik vlug iets, maar dat helpt ook niet altijd.
    Dus hopelijk gaat mijn verkoudheid vlug over...
     
  13. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik ben ook verkouden! Ons ventje schopt elke keer ik nies en ik verlies nog eens vocht ook!
    Mijn moeder is bij de apotheek vicks-badschuim gaan halen! ZAAAAALIG. Je doet het in een lekker warm bad, het maakt je neus volledig open en het is relaxing! Na zo'n bad voel ik me meteen stukken beter! en het kan geen kwaad voor je kindje want je neemt het niet in!
    ECHT DOEN!
     
  14. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik ben ook al 2 weken stront verkouden. Ik gebruik gewoon neusspray. Ik heb ook die van Vogel geprobeert maar na het halve potje zat mijn neus nog dicht. 's nachts stik ik bijna omdat ik bijna geen lucht krijg en volgend de huisarts kon het geen kwaad, als je het maar niet langer dan 2 weken gebruikt.
     
  15. lover

    lover Bekend lid

    12 jun 2006
    851
    0
    0
    stomen met niks er in.

    Was het advies toen bij mij van de dokter.

    lekker water koken in een beslag kom doen en er boven hangen met je hoofd en natuurlijk met een handdoek om je hoofd.

    succes
     

Deel Deze Pagina