Wij hebben geen magnetron in huis en willen straks als de kleine geboren is, flesjes opwarmen in een flessenwarmer. Ik wil er best geld aan uitgeven als het een goede is, en hij goed werkt. Wij zien door de bomen het bos niet meer en vroegen ons af of er mensen zijn die er eentje aanraden of juist afraden? Er zijn zoveel verschillende en zoveel prijsklasses.. Dus: welke heb jij en waarom bevalt 'ie (of waarom niet)?
beaba bib expresso Water er in, en 30 seconden later is die precies op juiste temperatuur. Ideaal. Daarna kun je poeder erbij in doen. Kun je ook gewoon flessen en potjes mee opwarmen trouwens. https://www.youtube.com/watch?v=mKZcE5M5wCw
Wij hebben een philips avent, maar eigenlijk nooit gebruikt. Onze zoon dronk beter uit de dr brown flessen en die zijn te lang voor de avent. Daarnaast vonden wij het met fv makkelijker om gekookt water te combineren met kiud kraanwater. Mijn advies is daarom om te wachten totdat je weet welke flessen je gaat gebruiken.
Wij gaan Avent flessen gebruiken, deze heb ik ook gebruikt bij de oudste en bevalt prima. Had ik er even bij moeten vermelden ja
Haha, dat is idd wel handig om te weten. Ik ben wel benieuwd, wat hebben jullie de vorige keer gedaan?
ik heb deze: Flessenwarmer die voedingsstoffen behoudt SCF356/00 | Avent maar ik geef borstvoeding en gebruik m dus voor gekolfde melk.. deze is wel traag (10 min) maar verder tevreden. ik stop er trouwens gewoon dr browns in. maar ze zitten nog niet vol (150 cc) dus dat gaat goed.
Wij hadden ook een Avent, heel fijn ding! Bij ons idd ook voor afgekolfde melk, die mag niet te warm worden. Bij de Avent kun je de temperatuur ook laag instellen en daar werkt ie perfect voor. Als je flesvoeding gebruikt is ie vast ook fijn, maar dan duurt het wel iets langer voor het flesje heet is. Wij gebruikten hem trouwens ook met Avent flessen, uiteraard een prima combi
Zat er toevallig ook naar te kijken. Ik wil borstvoeding geven maar ook fles met afgekolfte melk gezien ze straks naar de opvang moet en mijn vriend het ook graag wil geven. Maar de flesjes hebben wij ook nog niet in huis want dat is denk ik echt uitvinden.
Wij gaan fv geven ivm eerdere complicaties bij bv. We zijn dus zoekende naar een flessenwarmer die geen 10min nodig heeft om een flesje te warmen..