Hoi hoi! Vraagje...Ik heb van de sint een voedingskussen gehad. Vroeg me af hoe jullie deze gebruiken voor de geboorte? Voor steun? En hoe dan?
Nu ik op het einde loop leg ik het onderste gedeelte tussen mijn knieen, en 'knuffel' de rest zeg maar haha M'n voeten wikkel ik er ook nog omheen. Heerlijk! Mijn vriend vind het minder, want omdraaien is zo helemaal een crime.... Maar ach, met 36 weken slaap ik nog steeds als een roosje! Oh! Heb een ieniemienie kussentje nog onder mijn buik...
Inderdaad tussen benen klemmen en de rest knuffelen, prop soms ook een stukje onder mijn buik. Met ontbijten op bed leg ik hem wel eens om mijn buik en zet ik mijn bord erop.
Pfff waarvoor gebruik ik hem niet nu? Slapen idd.. Ermee knuffelen en tussen je benen geklemd. Gebruik hem als steun bij m'n bekken oefeningen Om m'n benen omhoog te leggen Rugsteun als ik op de bank lig Om op te zitten tijdens het eten.. En tussendoor is ie nog in gebruik als warm kussen of trappelzak van de katten.
Haha ja dat knuffelen dacht ik al...had alleen het idee dat je buik er op moest rusten..maar dat gaat ( nog) niet, miss als ik nog wat verder ben. Of idd stukje erop gaan liggen. Bedankt iig
Inderdaad tussen je benen klemmen en ik legde mijn buik en schuin op en knuffelde de kussen. Vond het heerlijk slapen aan het eind van mijn zwangerschap.