Hallo, Mijn man en ik zijn op zoek naar een goede kinderstoel. We willen graag dat de zitting kantelbaar is, zodat er eventueel nu ook al kort in kan zitten. Ze is nu 3 maanden. Ik ben o.a. bij Babydump wezen kijken, zij hebben leuke stoelen die in hoogte verstelbaar zijn en waarvan de zitting ook kan kantelen. Maar deze stoelen zijn voornamelijk van kunststof gemaakt. Mijn vader wees mij erop dat ze wat gammel overkomen. Dat is nu nog niet zo erg, maar als de kleine wat groter en zwaarder is gaat ze zich misschien afzetten en wiebelen etc. Ben bang dat de kunststof stoel dit niet houdt. Babydump had nog houten kinderstoelen, die voelen heel stevig aan. Maar....die kunnen weer niet kantelen! Kent iemand misschien de ultieme kinderstoel die erg stevig (bijv. hout) EN kantelbaar is? Of zijn er mama's met kunststof kinderstoelen met positieve ervaringen? Ik hoor ze graag.
Wij hebben de bloom loft. En zijn er erg tevreden over. Mijn nichtje van 2 heeft er al ingezeten en hij is exht prima stabiel en die heeft echt geen stilzit kontje. Verder is hij in hoogte verstelbaar dus ik kan Jesse af en toe lekker bij het aanrecht zetten als ik aan het koken ben vind hij reuze interessant en hij kan toch in een lighouding erbij zitten...
Wij hebben bij babypark deze stoel gekocht Babypark heeft een grote keuze uit kinderstoelen: Phil&teds Highpod Black | Babypark. Is ook van kunstof. Nichtje van 2.5 heeft er proef in gezeten en dat ging prima.
Inderdaad ik kan ook alleen maar de stoel van Bloom aanbevelen, mijn dochter lag er in vanaf 6 weken denk ik. Ideaal, ze is nu bijna een jaar en is echt een stevige stoel. Enige nadeel is dat de stoel wel redelijk wat geld kost!
Hier een Bloom Fresco en vindt em ideaal! Vanaf dag 1 te gebruiken tot heeeel lang Voor baby is er ook al 1 in bestelling. Hebben ze allebei een stoel.
Wij hebben een kinderstoel van het merk Peg Perego (model prima papa) en ik ben er heel heel erg tevreden mee. Onze is wel al een ouder model maar kunnen hem straks nog een keer gebruiken omdat hij nog steeds in goede staat is (en dat na 12 jaar en 4 kinderen!). Erg stabiel, ook bij kinderen die enorm veel wiebelen (R. is zo een kind).
Wij zijn gegaan voor de Stokke Tripp Trap. Met newborn setje, dus baby kan er vanaf de geboorte al in. In hoogte verstelbaar, en ook qua zitting verkleinbaar, waardoor kinderen er vanaf dag 1 totdat ze meerdere jaren oud zijn erin kunnen.
Zelf ben ik ook gek van de stokke tripp trapp. Voor ons kleintje gaan we er ook 1 kopen met newborn en baby set. Mijn eerste tripp trapp van 26 jaar geleden heb ik mee gekregen toen we gingen samen wonen en ik gebruik deze nog. De ideale stoel.
Wij hebben deze gekocht voor Tim toen ik rugpijn begon te krijgen van het geven van de hapjes in de wipper. hij is in hoogte verstelbaar en kan kantelen met een afneembaar blad. Mijn zoon is nu 15 kg en zet zich af aan het voetenplankje om eraf te springen en het plankje houdt het! zoals je ziet, ze liggen heerlijk