heb ook erg getwijfeld,nou hebben we een kamer overgekocht,maar wel nieuw matrasje gekocht. als je het via marktplaats bijv doet,dan kijk je gewoon bij de mensen thuis.is het huis niet netjes of schoon dan gewoon er van af zien. zelf koop ik voor de rest alles nieuw,maar een vriendin van mij heeft alles via zo'n site gekocht en het ziet er allemaal prima uit. als het niet helemaal naar jou zin is,kijk dan gewon lekker verder. je komt echt vanzelf wel wat tegen. groetjes mo p.s.ik weet dat ik veel te vroeg ben met spullen kopen,maar kon niet wachten.hihi.
Het kamertje dat ik mooi vond was VEEEEEEEELS te duur en daarnaast leek het me ook wel leuk om verschillende meubeltjes bij elkaar te hebben. Dussssssss..........heb ik het ledikant en de commode van vrienden overgenomen en van het kamertje dat ik zo leuk vond heb ik de kledingkast erbij gekocht. Wat ik ook leuk vind is dat ik de kindertjes ken die erin geslapen hebben (ben een soort tante voor hun). Dus heeft het voor mij wel wat meer waarde dan wanneer ik iets van marktplaats zou kopen. Maar ja, als jij je 'droom' kamertje kunt vinden via marktplaats....... Moeilijk hoor! Succes met je beslissing!
Ik heb mijn kamertje bij Ikea gekocht. Ik vond alle kamers veels te duur en op MP kon ik niks leuks vinden. En nu een complete kamer voor 500 euro en het is echt super mooi geworden. Ik vind dat alle kamers wel op hetzelfde neerkomen: bed, commode en kast maar de aankleding en accessoires maken de kamer leuk, vind ik persoonlijk dan.