Moet je speciale kleding aan bij zwangerschapsgym? Een joggingbroek ofzo? Of kan je in je gewone spijkerbroek?
hoihoi ik heb n brief gehad t beste is natuurlijk om in n joggingbroek te komen,lijkt me ook niet echt prettig zitten n spijkerbroek! heb jij geen info gekregen? ze zeiden tegen mij n joggingbroek want die zit makkelijk schone sokken,en n grote hand/baddoek! succes mijn 1ste keer is nu maandag 8jan doeidoei groetjes krulliewullie
Ik moet me nog opgeven, maar vroeg het me gewoon af. Vandaag of morgen wil ik naar de stad, dus kan ik er gelijk ff voor kijken.
ik heb t via de zuidzorg waar ik de kraamhulp enzz ook van krijg,op de site staan de curcussen welke enzz.. groetjes krulliewullie
ik zit op zwangerschapsyoga en dan doe ik ook gewoon sportkleding aan...een lekker zittende broek met t-shirtje en een vestje dat ik nog uit kan doen..bij ons is iedereen gewoon gekleed in makkelijk zittende kleding...zou zeker geen spijkerbroek aantrekken!
Ik heb mij 2 maandeen geleden opgegeven (toen 16 a 17 weken ) ; ik zou wel proberen het iets eerder te doen dan ik deed want volgens mij was ik al vrij laat.... goede vraag idd wat je aantrekt denk dat ik ook in joggingbroek maar ga heb er helemaal nog niks over gehoord terwijl ik eind deze maand al ga....zal ze maar es bellen
De gym wordt geregeld door degene waar je kraamzorg van krijgt en is meestal gratis. Kijk anders op google bij zwangerschapsgym en je woonplaats. Hier bij mij in het dorp hebben ze het ook. Dus ik denk dat iedereen wel iets in de buurt heeft. Ik heb vandaag een jogging/pyama broek gekocht. Niet met zo'n strakke band, dat lijkt me niet zo fijn met zo'n grote buik. Ga morgen bellen om me op te geven.
bij ons komt iedereen in gewone kleren.. ik zou idd niet te strakke kleren aan doen maar ik heb ook vaak gewoon een spijkerbroek aan en daar totaal geen last van...
Ik heb me bij 14 weken opgegeven voor gym bij de fysiotherapeut in mijn woonplaats. Ik heb de gegevens van meerdere mogelijkheden gekregen via de verloskundige. Je kan het haar dus ook even vragen wat er bij jou in de buurt is.
Wij hebben makkelijk zittende kleren aan. De meeste hebben joggingbroek aan. Als het maar niet strak zit. Wij zijn echt zeer actief bezig, aerobic, oefeningen etc. lijkt me echt niet fijn in een spijkerbroek
Bij Pilates trek ik een yogabroek een een t-shirt aan, bij Mensendieck kun je in je gewone kleding en op hakschoenen komen als je wil, want het gaat daar om oefeningen uit het dagelijkleven, dus die moet je ook toepassen als je je gewone kleren aan hebt.