Hier is het verschil straks rond de 22 maanden en onze mannen gaan samen op 1 kamer slapen. vond het kopen van 2 babykamertjes onzin, de oudste nog te klein voor een 'groot' bed. We hebben er gewoon een ledikant bij gekocht, wel een cot-bed, dit is groter dan een normaal ledikant en later kun je er een juniorbed van maken. bij jou is het verschil natuurlijk groter en je oudste al een stuk zelfstandiger, etc... denk dat ik de babykamer zo zou laten en in de andere kamer voor haar een nieuwe slaapkamer zou maken
Wij hebben Jelle wel verplaats maar dat is meer omdat het voor ons prettiger is. Nu ligt Jitte nog bij ons op de kamer, maar haar eigen kamer is naast die van ons. Daarnaast ligt Jelle nu. Als we Jelle op zijn eigen kamer hadden willen laten is het 's nachts zo'n eind lopen... En daarbij, nu heeft Jelle een grote kamer waar hij ook lekker kan spelen 's ochtends al ik nog even in de weer ben met Jitte... Tot nu toe lijkt hij geen last te hebben van zijn verhuizing, terwijl hij er van donderdag op vrijdagnacht voor het eerst sliep en vrijdag's Jitte geboren is. Hij lijkt meer last te hebben van het "Er-is-een-baby-die-al-MIJN-mama's-aandacht-opeist-en-laat-ik-eens-lekker-vervelend-doen" syndroom...
Hey meiden! Ben d'r uit, manlief ook. Onze oudste blijft lekker op haar kamer. Straks in de herfst krijgt ze nieuwe meubels en een gepimpt kamertje, zodat daarna de babykamer ernaast klaar gemaakt kan worden met de babymeubels. Kan alvast inspiratie gaan op doen op internet. @Ingrid130: Ook al last van vroegtijdige nestdrang! Hahaha! Ik ook...heb ook al opgeruimd enzo, ook op zolder. Haha hormonen! nou ik ga nog even surfen op i-net naar leuke kamertjes/kleurtjes/meubeltjes! groetjes Nicole