Babykamer onder schuin dak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kabouter Klus, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja, de titel zegt het al; onze toekomstige babykamer bevindt zich onder het schuine dak hierboven. We hebben dus eigenlijk maar 1 behoorlijke muur waar we commode of kast neer kunnen zetten, en dan verder maar 3 "halve" (schuine) muren. Qua meubelstjes gaan we het denk ik net redden, maar misschien zijn er dames die ook in hetzelfde schuitje zitten? Hebben jullie nog praktische tips om die "schuine" ruimte zo optimaal mogelijk te benutten? Handige dingetjes?

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik zou denken; een mooi kastmeubel of bedstee (als kindje wat groter is) op maat erin laten maken.
    Wij hebben op de babykamer 1 schuine wand. Maar niet helemaal tot onder. Bij deze wand staat het bad en het ledikant.

Op de kamer van de oudste hebben we 1 schuine wand maar wel helemaal tot beneden. Kost veel ruimte. Hier willen we misschien een bedstee in gaan maken.

Suc6

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Die bedstee vind ik wel een heel gaaf idee Marijntje.
    Er is iemand op het forum die het zelf heeft gemaakt en dan zo dat het een baby en peuterbed in een is, echt geweldig!

Je kunt ook een opbergkast maken met schuifdeuren.
    Voor een kledingkast is het niet erg dat je beneden meer ruimte hebt dan boven.

Ik zou denk ik, aan de slag gaan met wat schetsjes en een lieve handige vriend/oom/vader aankijken...

4. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hier ook 1 schuine kant. Wij gaan waarschijnlijk het ledikantje daar neerzetten en de rest zien we wel hahaaha... Je kan er goed staan zonder dat je je hoofd stoot 8)

Deel Deze Pagina