Ik had een idee om een soort lucht met wolkjes te maken in de babykamer en heb met paint er een schetsje van gemaakt. Wat denken jullie, is het wat? Of hebben jullie misschien nog tips, ideeën hoe het anders/beter kan?
HOi, Kijk eens op de site www.kunstvoorschatjes.nl. HIer staan hele leuke muurschilderingen op. MIsschien kun je daar nog een ideetje vandaan halen. Succes!
Leuk zo hoor, wij hebben bijna hetzelfde met het plafon gedaan. Blauw met witte wolkjes... Misschien ook een leuke tip: Glitterverf op de wolkjes aanbrengen, lijkt zo leuk. Kun je kopen bij gamma, en is gewoon doorzichtig, je ziet dus alleen de glitters glinsteren Zo hebben wij dat met het plafon ook gedaan. suc6
Als je niet goed kunt tekenen maar wel inkleuren kun je een dia laten maken van je plaatje. De dia projecteer je op de muur en kleuren maar! Je hebt dan ook geen lijntjes nodig. Een andere optie is karbonpapier. Eerst het karbonpapier op de muur (met afplakband wat je ook gebruikt bij verven) dan je tekening erop en overtrekken maar. Nog een optie is een houten paneel verven of een schilderdoek. Ik vind persoonlijk de wolkjes wel leuk alleen zou ik er kleine details bij maken. Een vlinder, vliegtuig, zonnetje, regenboog, vogeltje, luchtballon etc.