Antwerpen

Discussie in 'De lounge' gestart door marina99, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    hoi,ik ga donderdag met mn zus een dagje naar antwerpen met de trein.

    iemand nog tips van leuke bezienswaardigheden of winkeltjes die je niet mag missen?

    en is aquatopia(met vissen) leuk?dierentuin ben ik vorige week al geweest.

    groetjes marina
     
  2. auraly

    auraly Fanatiek lid

    28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    aquatopia zou ik dus helemaal niet doen
    ik woon in antwerpen en ik wilde het gezien hebben :(
    wat heb ik me dat beklaagd

    het is verschrikkelijk klein en na 2 minuuten kom je in hun winkeltje uit

    de vissen zijn helemaal niet zo geweldig

    maar winkeltjes genoeg toch .. de meir is best gezellig om te wandelen en te shoppen

    de zijstraatjes ook niet vergeten want daar vind je meestal de meest geweldige dingetjes
    vooral naar de groenplaats op vind je hele toffe winkeltjes en knusse straatjes

    veel plezier in ieder geval !
    groetjes
     
  3. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Idd de Meir is super! ik ga daar altijd lekker shoppen en de zijstraten bij het station die zijn lekker goedkoop dus ook zeker doen!
    Auqatopia heb ik nog niet gedaan maar niet de moeite waard dus wat ik hier boven lees.
    Uhm tja wat nog meer in Antwerpen, een terassentocht met mooi weer is altijd gezellig :D
    Wil je nog meer weten ik woon in het centrum dus ik weet de plekjes zeker te vinden :D
     
  4. muffie

    muffie Actief lid

    27 jan 2007
    187
    0
    0
    hey !

    wie weet hoe dat eettentje heet waar ze puur biologische broodjes en dingetjes verkopen en waar ze ook befaamde ginger tea verkopen en waar als je er langs loopt het geknor van varkentjes te horen is?

    Ben een paar maanden geleden in Antwerpen geweest en heb hier erg lekker gegeten!
     
  5. lucie

    lucie Actief lid

    13 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik vind de dierentuin daar zo leuk.... :oops:
     
  6. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik vond die dierentuin ook zo leuk!
    Lekker knus en gemoedelijk en wat mij opviel: wat zijn die Belgische kindertjes toch lief en tevreden! Ik heb er werkelijk niet 1 horen jengelen of zeuren.

    Ik vond het ook leuk om die grote kathedraal eens van binnen te bekijken. Ik ben niet Rooms-Katholiek, maar ik ben wel dol op het bezichtigen van hun kerken :D .
     
  7. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    bedankt dames,aquatopia valt dus erg tegen,dan denk ik dat we gewoon lekker gaan shoppen :D
     
  8. nikster

    nikster Fanatiek lid

    26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    heeel veel shoppen... ik weet niet of het al solden is?
    wij zij vorig jaar geweest en toen was er dus wel solden... zoooo veel leuke kleding voor zooo weinig geld..!
     
  9. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    nee sorry geen tips maar veel plezier!
     
  10. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    de Solden is net voorbij 31 juli was de laatste dag.
    Ik zelf zou niet gaan shoppen met die solden, knettergek wordt je van al die menigte die lopen te duwen en trekken voor dat ene shirtje ;)
     
  11. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij zijn een week met vakantie geweest in Juni, en we zijn toen wel naar de vissen geweest. Wij vonden het erg leuk, en helemaal niet klein, het heeft 2 verdiepingen! en is erg leuk aangekleed, we hebben er minimaal 2 uur rondgelopen.
    Wat wij ook leuk vonden is lekker winkelen in de grote winkelstraat, en we zijn de Joodse buurt in geweest, en daar hebben we gouden oorbellen gekocht voor mij ;)
     

Deel Deze Pagina