ik heb zo een onderwerp ookal geopend bij mijn dochter maar ik open er gewoon nog 1 want misschien zijn er nog wel nieuwe leuke tips/ ideeën. Over 7 weekjes hebben we de 20 weken echo, super spannend weer. We hopen dat alles er weer goed uit ziet !!! En het geslacht te horen krijgen vind ik toch eigenlijk ook wel weer spannend hoor haha. Dit hebben we al bij onze dochter gedaan: Verteld dat we zwanger waren d.m.v. Cupcakes en een zelfgemaakte film. En het geslacht d.m.v. Cakepops. Ze moesten eerst ik de cakepop bijten en toen zagen ze een roze vulling. Onze dochter heeft laten weten dat ze grote zus werd omdat ze een cadeau uitpakte. Daar zat een eendje in met aan zijn nek een kaartje waarop geschreven stond : hoera ik ben binnenkort niet meer in mijn 1tje. Dus geef ons maar snel een kus want ik word grote zus. op alles kregen we veel leuke reacties en iedereen vond het heel origineel dus nu ziek ik een nieuwe originele manier om het geslacht te vertellen. Alle tips en ideeën zijn welkom !!! Dank je wel ! Groetjes chanelle
Ik ga denk ik een taart maken met de juiste kleur vulling erin, maar die cakepops zijn ook een supergoed idee!
Heej, ja was echt leuk want ik had er een aantal met witte smeltchocolade overheen gedaan en een aantal met bruine smeltchocolade en dan versierd. Gezichtjes van gemaakt enzo. Iedereen vond het super !! haha taart is ook wel leuk ja !!!
Ik lees ook even mee.. bij me zoon gewoon de echo laten zien en niks gezegd maar wil nu wel wat originelers.. heb de 19de geslachtsbepaling
Ik ga na de 20 weken echo een buikband bestellen met de tekst "Hier woont het broertje/zusje van *zoon*
Leuk zeg, met die cakepops! Vriendin van me heeft gelogen over de tijd van de 20 weken echo, moest in werkelijkheid twee uur vroeger (zo hadden ze nog even tijd voor 'hun plan'). Daarna hebben ze roze ballonnen gekocht en zijn bij iedereen langsgereden, sneaky een roze ballon aan de voordeur gehangen en thuis met smart op de telefoontjes en berichtjes wachten. Vond ik ook erg leuk.
Wat een leuk idee! Ben ook aan het rondkijken hoe we het gaan vertellen, over 3 weken hebben we geslachtsbepaling echo!
Je kunt er ook een spelletje van maken, zoals te zien is op een van deze foto's (weet niet of ze er in de goede volgorde op komen)
Dat met die buik(en) zou je ook met de mannelijk/vrouwelijk-symbolen kunnen doen, is misschien duidelijker.
Of heel simpel: Een bloemetje kopen voor degene waar je heen gaat en een blauwe of roze sokje/speen in het boeket verwerken
Wij doen het sowieso anders; we kijken niet mee tijdens de geslachtsecho, laten het geslacht op een briefje schrijven en geven dat dan aan de banketbakker. Die maakt dan een taart met roze of blauwe vulling en snijden we met familie en vrienden aan! Zie leuke ideeën voorbij komen!
Ja pindaatje dat is ook gaaf! Ik kan het alleen echt niet zolang uithouden... Bij Sam zag ik het geslacht ook eerder dan de echoscopiste