babykamer opnieuw doen.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Storm, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Met 31 weken stond ik ook zelf de muren nog te behangen, te schilderen en te poetsen aangezien wij nog volop in de verbouwing van ons huis zaten. Met 34 weken zelfs nog en heb er hier ook nog 1 rond rennen. Is maar net hoe je er zelf in staat. Mij lukte dat allemaal nog prima. Maar niet iederen is he tzelfde en als je echt last hebt van je bekkn enzo wordt het natuurlijk een ander verhaal.

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb het verven uitbesteed aan m'n moeder maar ben vorige week onze slaapkamer aan't sauzen geweest. Viel me wel zwaar haha.
    Paar weken geleden nieuwe kamer van m'n dochter behangen. Dus het kan wel maar is wel pittig.
    Hier blijft de babykamer voorlopig wat het is, baby komt bij ons op de kamer en er moet nog een keer een nieuw raamkozijn in de babykamer en pakken het dan weer opnieuw aan.
    Moesten nu ook dochter haar nieuwe kamer doen en onze slaapkamer is heel uitgebreid gedaan incl. stucen, nieuw raamkozijn, plafond, etc dus nu ook tijd en geldgebrek ;)

Maar als je nu idd nog met de jongenskamers bezig bent en de meubeltjes nog geverfd moeten worden, zou ik het denk ik wat later doen.

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    468
    83
    Hier lukte me dat ook met 31 wkn zeker nog. Met 38 wkn stond ik ook nog muren te sauzen. Moet ook zeggen als ik het in mijn hoofd heb, ik dan echt niet ga wachten tot een ander een keer tijd of zin heeft. haha.
    Anders regel je een keer oppas voor de andere 2 en ga je een dag lekker aan de slag. Heb je geen familie of vrienden die ms kunnen helpen. Nog gezellig ook. succes

4. Storm

Storm Niet meer actief

Ik voel me verder prima, dus dat is het probleem niet. Bij de oudste waren we ook pas laat met het klaar maken van het kamertje.
    Ik blijf het gewoon opperen. De jongens gaan straks 1 vaste dag in de week naar de crèche en het is maar een klein kamertje, dus da's echt in een dag wel bekeken. (het behangen). Verfen en sauzen hoeft in principe niet, alleen de meubeltjes, maar dat wil mijn man per se doen :p. Ook de vloer is nog maar drie jaar oud en nog puntgaaf. Het gaat me echt om de kleurtjes op de muur.
    Hij wordt al wat soepeler. Het zal niet op een echtscheiding uitlopen hoor, hooguit een voor gek verklaring. Maar dat overleef ik wel :).

Mijn schoonzusje wil wel helpen, meestal helpt mijn moeder ook wel, maar die heeft momenteel wel genoeg aan haar hoofd.
    Heb gisteren op verjaardag al allerlei tips meegekregen: jongens per ongeluk met viltstift naar boven sturen, een stukje lospeuteren en wegscheuren: ach, dat lijkt toch niks. Per abuis begon de jonste trouwens vanmorgen met peuteren aan het behang boven de commode. En heel stiekem dacht ik: toe maar. Maar ja, als hij dat daar gaat doen, doet hij het straks misschien ook op hun eigen kamer. Dus toch maar gezegd dat het niet mocht.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ja tuuuuuurlijk! Moet een meiden kamer worden toch! Zou hier geen eens discussie over bestaan :D

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou het ook zeker doen!

7. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker doen hoor! Het is een meisje en zo te horen heb je 2 jongens, maak er een prachtig meisjeskamer van! Ik zou zelf meubels wit houden en dan rood en roze accesoires een leukbehang of wat jij zegt boom/muurletters. Je moet er van genieten (laat je droom uitkomen), een ander geslacht is weer wat anders. Het hoeft niet veel te kosten, voor jou is het dan ook een oppeppertje. Ieder baby is anders en verdient een leuk kamertje. Ga er voor meidddddd xxx

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik zou het ook doen. Vooral als dit al de 3e keer is dat het zo word gebruikt. Lekker fris nieuw behangetje erop. Ik zeg; je zin doordrijven :D

9. Storm

Storm Niet meer actief

Heb hem al zover dat ie mee gaat kijken naar behang :D

10. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    468
    83
    Kijk dat is goed nieuws. Leuk hoor! En dan lekker aan de slag. Show je straks het resultaat? :)

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja hoor hier zou hij volledig op de schop gaan!
    Sterker nog, als wij nog een meisje zouden krijgen en die komt op dezelfde kamer dan zou de kans nog groot zijn dat hij helemaal anders werd, hoe géweldig ik ons kamertje ook vind! Gewoon het idee dat het niet voor haar gemaakt is, zou voor mij genoeg rede zijn ;)

Deel Deze Pagina