Hallo meiden. Ik ben in september uitgerekend en mijn zoontje word in oktober 2 jaar oud. Mijn dochter stond met 2 jaar (bij de geboorte van onze zoon) graag op het meerij plankje,en had daarvoor geen duo wagen nodig. Ze luisterde heel goed en liep echt niet weg. Onze zoon is echt een ander verhaal,luisterd slecht is een wegloper en gaat dus echt never op een plankje staan. Heb nu verschillede wagen bekeken en ben helemaal weg van de ABC zoom duo wagen. Denk ook dat de zitjes van de abc zoom het groots zijn in vergelijking met de rest die naast elkaar zitten,en de babybak is ook zeker lekker ruim. Als je op marktplaats kijkt zie je vaak een abc zoom staan voor 450,00 a 500,00 en soms nog uitschieters daarboven. Terwijl het niet zo heel veel scheelt als ik naar de nieuwprijs kijkt, die is 640,00 met bak en kinderzitjes en regenhoes! Omdat ik vaak miskopen heb gedaan met wagens via internet koop ik hem liever nieuw. Maar nu komt dus de vraag!!....................mijn zoon van 2 gaat daar dan dus inzitten,hoelang kan hij er nog in zonder dat het een raar gezicht word omdat die daluk ineens zo groot is. Om hem 1 jaartje te gebruiken vind ik ook erg zonden. Maar als hij 3 jaar is houd het denk ik wel op,. denken jullie niet??? Graag jullie mening en ervaringen!! Alvast bedankt!!
Misschien is een topmark toppi 2 iets? Ik heb deze zojuist gekocht en ik vind de zitjes best groot? Is er een babydump in de buurt, dan zou je daar kunnen kijken?
vraagje: heb je het meerijdplankje al eens geprobeerd bij hem? hier is zoon een klein monster, maar her meerijdplankje vindt hij zo stoer dat hij daarop blijft staan! En gaat er helemaal niet vanaf. Dochter durfde er niet op en vond het doodeng. Denk dat je de duowagen niet zo heel lang gebruikt. Dochter zat er vanaf 2,5 nooit meer in en zoon zit ook eigenlijk nooit in de wagen, loopt veel zelf. ik heb een mountain terrain duo wagen staan met een grote wieg en ik vind hem fijn. 2de hands gekocht met alles erbij voor 100 euro (3 jaar geleden).
Ik heb de abc design zoom gehad voor mijn tweeling. Ik heb hem verkocht omdat ik hem niet praktisch vond voor veel dingen. Maar goed, je vraag. De zitjes zijn heel erg ruim en kwalitatief heel erg goed. Daar kan je kindje met 3 echt nog prima in zitten. En dan zit hij prima in de hoogte en de breedte. De zitjes zijn inderdaad heel fijn. En ruim. Mocht je vragen hebben mag je me ook pben als je wilt.