Moet effe iets kwijt..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door twijfelaartje, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Heb echt een zeurdag. Loop me zelf in de weg.. Loop heel de dag aan de bevalling te denken (wordt als alles goed gaat een stuitbevalling). Is het raar dat ik nu ik mag bevallen ook zo graag nu al wil bevallen? Ben al bijna 20 kilo aangekomen ik snoep niet eens zo heel veel maar ik blijf groeien voel me nu echt giga! Vandaag zegt een mevrouw in de supermarkt tegen me dat ze me prachtig zwanger vindt :) Ben helemaal van slag en rijdt zo tegen een paaltje aan op de parkeer plaats :oops: Zweet me heel de dag al rot om niets..Heb mijn windjes echt niet onder controle (zo genant). En ben vandaag niet vooruit te branden.. Pfff! Sorry voor dit geklaag maar ben het effe helemaal beu :cry: Ik wil ook wel weer eventjes niet zwanger zijn.. Herkent iemand dit of weet iemand iets om me op te beuren? Morgen zal ik vast weer een betere dag hebben. Toch?

2. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    die dagen gaan heus wel ovr had ik ook op het einde van mijn eerste troost je als je de kleine in je armen heb is dat allemaal vergeten

3. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
  4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik herken je verhaal helemaal, toen ik op het eind liep voelde ik me ook zo BLEHHH.
    Ik ben iets van 40 kilo aangekomen en had dan ook echt gehad, voelde me net zo'n broedkip hahahaha.
    Maar idd wat kirsten ook al zegt je bent het vergeten zodra je kleine in je armen ligt. Je geduld word alleen wat op de proef gezet haha.

5. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    sorry pc blijft hange

6. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Twijfelaartje, je bent echt niet de enige hoor, er zijn op het moment genoeg Maartmama's die er zo over denken ;)

Ik heb ook de laatste weken te vaak mijn dag niet :rolleyes: en kan niet wachten tot de kleine er is en ik haar kan knuffelen, normaal kan bukken enzo :)

7. twijfelaartje

twijfelaartje Actief lid

6 jun 2006
    220
    0
    0
    Ben je al wat van je kilo's kwijt? IK geloof ook gelijk dat ik het dan allemaal vergeten ben! Maar ben echt ongeduldig aan het worden. En dat ben normaal echt niet!

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Pfff inderdaad... van mij mag het ook wel een keer gedaan zijn.
    Ik zit mezelf echt in de weg en heb een mega kort lontje de laatste tijd... :oops:

Deel Deze Pagina