Luiers / Pampers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Brrr, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brrr

    Brrr Lid

    9 jul 2006
    71
    0
    0
    Ik wil alvast een klein voorraadje pampers aanschaffen voordat de beeb er is. Nu zag ik dat je van het merk 'Pampers' van de serie New Born 3 maten hebt, nl. New Baby, Mini en Midi.
    Hoeveel zouden jullie van New Baby (3-6 kg) op voorraad nemen? Het zijn kleine pakjes van ongeveer 27 stuks.
    Ook heb ik al een pak mini en daar zitten 50 stuks in.
    Ik heb ook gezien dat ze deze maten (New Baby, Mini en Midi) niet overal verkopen. Meestal ligt er alleen New Baby en dan krijg je geloof ik Active Fit.
    Wie kan me meer uitleg geven over welke maat er na New Born gebruikt kan worden?
     
  2. sassie1980

    sassie1980 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Hoi,

    Ik heb nog geen ervaring, maar op de site van pampers kun je hun producten vinden en in welke gewichtsklasse deze producten te gebruiken zijn.

    En wat ik begrepen heb is dat een baby ongeveer 7 luiers per dag gebruikt de eerste weken, dus van de kleinste maat (2-5 kilo) kun je zeker 2 pakken van kopen.
    Ik zou niet teveel halen, want mocht je een groot kindje krijgen, dan kan het misschien wat sneller in een andere maatklasse komen als verwacht.

    Groetjes Saskia
     
  3. missgroovy

    missgroovy Niet meer actief

    ik zou niet te veel op voorraad pakken. Je weet nog niet welk merk goed zit voor je kindje. Dadelijk ziten pampers voor geen meter en heb je de kruidvat luiers nodig.

    Ik heb 1 pak new born 1, gratis in de blijde doos en pak nr 2. ALs 1 op is en ik heb nog nodig ga ik die wel halen anders begin ik met 2 of probeer ik een ander merk.
     
  4. ik had 1 groot pak New Born van in het ziekenhuis (een pak van +/- 40) en één klein pak zelf gekocht (27 denk ik dat dat er zijn)
    en toen was het hoog tijd om een grotere doos aan te schaffen.