Ik ben er wel vroeg bij maar dat is wel nodig met zoveel keuze, ik zie het bos door de bomen niet meer. Ik heb wel een voorkeur voor de volgende : bebecar ip-op, mutsy slider, titaniumbaby cosmo. Kan er iemand mij een aanraden of haar ervaringen delen?
Als je geld hebt voor de mutsy slider, kan je beter een klein beetje bijleggen voor een Bugaboo, maar dat is mijn mening. Ik denk dat een kinderwagen heel persoonlijk is. Je kan op www.kieskeurig.nl altijd veel recenties lezen, en aan de hand daarvan je keuze maken. Je zou hier misschien 10 mensen vinden die een wagen hebben die je in je rijtje hebt staan, en op kieskeurig 200...
Ook die van mij . Ga anders eens naar een groot babywarenhuis waar je alle wagens kunt uitproberen op een parcours. Op die manier kwam ik in elk geval bij de Bugaboo uit.
Tja ik had eerst een quiny speedy en nu hebben we een bugaboo en zo zo graag willen dat we die als eert hadden gedaan. wat een heerlijke wagen. maar wat hier boven werd gezegt lees eens wat er allemaal over de wagens die jij wilt gezegd wordt op die site. en goed testen op verschilende onder gronden en niet alleen mar die glade onder grond van de winkel
Ik heb de maxi cosi mura 4. Hij is erg handig. Klein op de vouwen, grote bak waarin je kindje lang kan liggen en stevige wielen. Ben er erg blij mee!
hey, wij hebben de mutsy 4 rider, bevalt super goed. goed opvouwbaar, de buggy kan allebei de kanten uit dus naar de ouder toe en van de ouder af. en vond het heel belangrijk dat de duwstang versteld kon worden, omdat mijn man een heel stukkie langer is. vind dit echt een ideale wagen, hij kost was maar dan heb je ook wat succes met kiezen
Ik heb een maxi-cosi mura 4 en ben er heel erg blij mee! Mijn dochter zit inmiddels in de wandelwagenzit, en zit er echt als een prinsesje bij! De stoel is er comfortabel en kan helemaal plat, dus ook de beentjes liggen dan helemaal plat! Ook de wandelwagenbak is erg groot en mn dochter past er nog steeds wel in, maar gaat er niet meer in slapen omdat ze duimt, en ze dan niet haar armpje lekker naast haar kan leggen haha. Verder een top wagen! Een vriendin van me heeft de mutsy slider en ik heb er zelf ook wel eens mee gelopen en vindt dat ook echt een soepele wagen! Alleen ben iets minder enthousiast over de wandelwageninzet, omdat deze niet helemaal plat kan.. Succes met het maken van een keuze, t valt niet mee een ideale wagen uit te zoeken! Ik zou zeggen ga eens kijken bij een groot babywarenhuis, en ga eens kijken wat je aanspreekt en test er een paar! Er zit vast wel een mooie wagen voor je bij!
Ik weet niet hoever je heen bent (omdat je zei dat je aardig vroeg bij bent) maar ik was ook nog maar 15 weken toen wij een kinderwagen gingen kopen. Maar hij wordt pas in week 2 2010 geleverd... Wij hebben ook gekozen voor een Mutsy. Dit omdat mijn vriend en ik allebei lang zijn (1.88 en 1.84) en dit was qua hoogte de beste voor ons. Maar net als iedereen: test het gewoon goed uit in de winkel en laat je goed informeren. Veel succes ermee!!
Wij hebben ook de bugaboo gekocht, je kan inderdaad in de winkel testen een soort parcours. Mijn man die vond het geweldig, het leek net een klein kind.
wij hebben de mutsaerts style combi gekocht, lekker stevig, 4 wielen en alles zat er op en eraan voor 379, euro bij de babydump!
Ik heb de bugaboo en ben zeer te spreken over de wagen. Hij is lekker wendbaar, makkelijk in de auto te doen en rijdt super licht.
Wij hebben na veel getwijfel tussen de twee Bugaboo types gekozen voor de Bugaboo Bee Hele praktische wagen en je hebt maar één bak die je van baby t/m peuter kan gebruiken; ideaal! Ik moet eerlijk zeggen dat het geen wagen is voor hele grote mensen, want het is een vrij smal en petit wagentje.. maar voor mij ideaal! Manlief zit veel in het buitenland en dan wil ik gemakkelijk de deur uit kunnen met twee kids.. Oh ja, daarnaast is ie ook lekker trendy! Succes met kiezen (er is echt wat te veel keus.. )!