Babykamer tweeling

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ZoWelkom84, 21 sep 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Goedemorgen,

Op dit moment ben ik zwanger van een tweeling. Het ziet er naar uit dat het een jongen en meisje is (slag om de arm tot daadwerkelijke geslachtsbepaling).

Nu ben ik mezelf toch wel aan het oriënteren wat ik nu wil met de kamer. Ik wil optijd beginnen omdat mijn oudste vroeggeboorte was, de twee daaronder overtijd, maar tweeling is toch altijd een dingetje.

Alle drie mijn kinderen zijn jongens, dus als het echt klopt dat er een meid bij zou zitten dan zou ik toch wel graag wat met roze willen :roflmao: . Neutraal is leuk maar ja, beetje roze in huis. Dus dacht aan iets blauw of mint en roze.

Heeft iemand ideeën of wil je foto’s showen van je babykamer?
    Bij jongste hebben wij muurschildering van jungle, echt fantastisch zijn daar ook nog steeds verliefd op maar ik vind zo’n kamer niet leuk om nog een keer te hebben. Die jungle kamer kan wel wat langer mee en dat was ook een wens.

dus een me 2 you beertje leuk voor het 1ste jaar misschien maar daarna vind ik het niks meer.

wie helpt :D

2. blij83

blij83 Fanatiek lid

5 jun 2012
    2.181
    1.983
    113
    Ik heb geen plaatje, maar kan het wel omschrijven. Wij hebben een knal oranje muur gedaan, met een witte Nijntje schildering. Nijntje die gaat slapen. En wat witte sterren.
    En dan donker blauwe gordijnen met sterren erbij.

Had bedacht als de 2e ooit een meisje zou zijn, dat we de oranje muur, dan mooi konden combineren met hard roze/fuchsia ipv met donker blauw.

Je kan eventueel ook de muren relatief rustig houden. En dan de bedjes aankleden met blauwe en roze beddengoed?

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.076
    12.030
    113
    #3 Dubbelgeluk, 8 okt 2022
    Laatst bewerkt: 8 okt 2022
  4. CroqueMadame

CroqueMadame Fanatiek lid

7 sep 2022
    1.224
    1.746
    113
    Een onderwaterwereld muurschildering en dan de meisjes kant vooral roze / paars en de jongens kant meer groen / blauw?

Deel Deze Pagina