Hoi dames, Ik zit hier in een enorme luxepositie en vind mezelf een beetje ondankbaar, maar.... Heb gratis en voor niets een spiksplinternieuwe (dus nog nooit gebruikte) bebiesfirst kinderwagen gekregen (lang verhaal, helemaal eerlijk verkregen, maar niet omdat iemand ons uit een goed hart iets wilde schenken voor de baby oid). Het is een bebies first, de grijs met limoengroene en volgens mij is er helemaal niks mis met dit merk/de kinderwagen. Maarrrr..... ik ben er niet verliefd op. Ik wil zo graag een mutsy slider (de paarse of "roze", ik ben echt gek op kleur!) en heb gisteren in de babyzaak staan wikken en wegen. Ik vind het ergens zonde van het geld, omdat we dus eigenlijk geen nieuwe nodig hebben, maar mijn hart ligt echt bij de mutsy. Thuis de bebies first nog eens bekeken, inderdaad niks mis mee, maar moest letterlijk (oh, zwangerschapshormonen) huilen omdat ik het zo erg vond dat het niet "mijn" kinderwagen is. Als het goed is koop je zo'n ding maar een keer in je leven en ik heb er dus moeite mee dat ik hem niet zelf heb gekozen. Voor nu heb ik gezegd: nee, we kopen er geen, maar die mutsy slider blijft in mijn hoofd rondspoken... Vriendlief neigt ook wel naar de mutsy, maar wil mij laten beslissen (ik kan iets beter met geld omgaan dan hij; hij zou 'm daardoor allang en zonder aarzelen hebben gekocht). Tot slot, we kunnen het gewoon betalen en hoeven er dus niets anders voor te laten. Maar toch, he, het is wel zo'n 600 euro die we niet uit zouden hoeven geven... Zucht.... Wat zouden jullie doen???
tja JIJ moet er mee lopen natuurlijk.. zelf zou ik dan toch een nieuwe kinderwagen kopen die me wel aanstaat..ik ben dan ook zo'n muts die dr dan echt niet mee wil lopen als het mij niet aanstaat en er ook echt wel om zou gaan kunnen janken.. heel herkenbaar hihi.. zie je diegene van wie je die kinderwagen heb gekregen vaak? zou het wel lullig vinden als ik een kinderwagen van iemand krijg, en dat diegene me dan later met een andere wagen ziet lopen..
en die paarse en roze mutsy zijn idd heel mooi! zit zelf ook nog te twijfelen tussen mutsy en maxi-cosi.. mutsy voor de kleur en maxi cosi voor t model..
ik zou zeggen zet de babies fist op marktplaats en koop de mutsy je doet er zo 2 jaar mee en dan wil je geen kinderwagen die je tegen staat
Als ik puur kijk naar hoe ik ben, weet ik zeker dat ik in mijn geval de wagen zou kopen die ik echt wil. Ik weet niet hoe het zit verder met die andere wagen, of je iemand erg voor het hoofd stoot dat je die niet gebruikt dan..? Ik heb deze zwangerschap echt alles gekocht wat ik/wij wilden hebben. Had veel minder geld kunnen kosten maar ik wilde gewoon helemaal goed doen. Stel dat er nooit een 2e komt. Heb ik nu toch alles kunnen doen wat ik wilde Ik zou zeggen, doe waar je je goed bij voelt, ik denk dat je erg blij wordt van je Mutsy kinderwagen
Ik zou dan gewoon de wagen kopen die ik zou willen, zeker als het niet om het geld te doen is... Je loopt er tenslotte lang genoeg mee!
Oh, dames, dankjewel voor de reacties! Misschien moet ik de bebies first inderdaad maar verkopen en er gewoon voor gaan. Ik stoot er echt niemand mee voor het hoofd dat ik 'm weg zou doen... Autistische broer van vriendlief koopt elke week iets, waaronder dus soms babyspullen. Kijkt er een keertje naar, en klaar! Elke paar maanden gaat de zolder leeg en gaat het naar een kringloopwinkel of kinderdagverblijf ofzo.... ligt er maar net aan wat het is. Nu hebben wij dus deze kinderwagen gehad van schoonvader, omdat we hadden gezegd dat we toch wel binnenkort hoopten zwanger te raken (achteraf was ik toen al net zwanger, maar wisten we nog niet). Hij heeft allang gezegd dat we zelf moeten beslissen wat we willen! Ik word nu al helemaal blij van de gedachte dat het wellicht toch de mutsy wordt, dus ik denk dat ik er ver uit ben!
Hier sluit ik me bij aan. Lekker de kinderwagen kopen die je graag wilt hebben en de huidige verkopen! Ideaal geregeld dan toch?!
Ik had bij onze 1e dochter een kinderwagen, die ik eigenlijk niet fijn vondt lopen, en ook niet echt mijn ding vondt...was toen blij dat ik op de buggy overkon en heb die kinderwagen toen zo snel mogenlijk op marktplaats gezet en toen onze 2e werd geboren heb ik de kinderwagen gekocht die ik graag wou hebben! Maar die staat nu helaas te koop ivm dubbelen kinderwagen die we aangeschaft hebben, omdat ons kleine meisje straks 1 jaar is als haar broertje/zusje geboren wordt. Maar ik moet zeggen met de kinderwagen die je zelf wilt hebben zit je een stuk lekkerder in je vel, loop er ook veel vaker mee
Doen hoor! Ik heb in dezelfde situatie gezeten. Kreeg van mijn beste vriendin haar kinderwagen, maar was eigenlijk niet de wagen die ik wilde maar ook een prima wagen. Omdat het geld scheelde hebben we geen andere gekocht maar ik bleef maar denken aan die andere wagen en toen onze dochter 6 maanden was hebben we alsnog de andere wagen gekocht. Nog heb ik spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan, ik ben er nu nog zó blij mee, hij loopt 100 x fijner, de reiswieg was ook veel groter etc... Ik zeg dus, lekker doen!! ik zou gewoon de wagen die je nu hebt verkopen op marktplaats, heb je iig wat geld ervoor terug. En dan mooi JOU wagen gaan halen.
als je het kunt betalen, gewoon doen! Misschien kun je iemand in je omgeving blij maken met de baby's first? of anders inderdaad op marktplaats, krijg je er nog een zakcentje voor. Ik zou 'm wel willen overnemen van je haha maar dat is ietsje voorbarig. Nog niet eens zwanger
Ik bied 50 Zou gewoon de mutsy kopen!! Zulke dingen doe je hopelijk maar 1 keer, en dan moet het wel naar wens zijn!
Ik zou hem ook proberen te verkopen op MP en de mutsy ervoor kopen. Ook ik ben een miemel op het gebied van de kinderwagen. Wilde perse die wagen in die kleur en geen andere. De kleur is bij de onze iets anders maar ben er superblij mee!
Jouw zwangerschap, jouw kind, jouw geluk! Lijkt me vreselijk als je je verplicht zou voelen met deze wagen te gaan rijden als je hart er niet bij ligt. Tuurlijk is het een luxe-positie en ik vind het goed dat je je dat realiseert. Maar volgens mij is het het belangrijkste dat jij je er goed bij voelt. Wat ik zou doen: BabiesFirst op Marktplaats en het bedrag dat je daarvoor krijgt gebruiken voor de kinderwagen waar je verliefd op bent!!!
Ik heb ook die wagen gehad en na 6 weken alweer verkocht. Ik vond het een vreselijke wagen. Ik heb toen een Bugaboo gekocht en ik ben er elke dag nog heel erg blij mee. Dus ik zou hem verkopen op marktplaats en toch echt de wagen kopen die ik heel graag wilde.