Ik ben zwanger van de 3e en we zitten erover te denken om naast onze Alecto DBX-88 nog een babyfoon met camera aan te schaffen. Wie heeft er zo'n babyfoon en hoe bevalt deze. Heb je bijvoorbeeld goed zicht op de baby in een donkere babykamer?
Wij hebben de alecto dvm-70 Helemaal blij mee. Zit ook infrarood op zodat je de kleine goed ziet in een donkere babykamer Er zitten nog meer functies op zoals verschillende liedjes, terugspreekfunctie, weergave kamertemperatuur, Eco modus en meer Echt een aanrader
Wij hebben deze sinds gisteren gekocht, nadat we een avent babyfoon hadden met beeld. Hier was ik ontevreden over. De alecto dvm-70 is geweldig! Ik wil niet meer zonder!!
Wij hebben wel de Philips Avent, en zijn er wel tevreden over! Kan het niet vergelijken met andere babyfoon camera's (geen echte ervaring), maar we gebruiken 'm sinds de geboorte van de eerste met plezier. Eerst hadden we hem dicht bij het bedje staan, om op detail te kunnen zien hoe ons zoontje lag, nu hebben we 'm op een kast staan, maar kan ik nog steeds prima zien hoe hij ligt. Infrarood werkt dus prima en het geluid ook. Behalve wat muziekjes (die hij overigens prachtig vindt) zitten er geen extra functies op, zoals temperatuur of terugpraatfunctie, dat vind ik wel jammer.