Zijn er meer creatieve mama's die zelf dingen maken voor de babykamer of uitzet. ik ben redelijk handig, naaien en haken. Nou zijn de dekens etc van babysonly etc zo duur en denk dat ik zelf dit ook best wel kan. Ben van plan om te maken - dekentjes - kruikzakken - voetenzak voor in de reiswieg - wiegdekentjes - gordijntjes vd open commode - aankleedkussen hoezen. Gehaakt, wafeldoek en katoen met lief printje bloemtjes of sterren, ligt aan het geslacht. Wat hebben jullie allemaaal gemaakt? Met foto graag zodat ik leuke ideetjes op kan doen Ben bezig met het haken van een ledikant deken in stone green, vind dit erg leuk vd babykamer in combinatie met mint groen of oud roze voor een meisje.
Ik ben voor een vriendin bezig met een speelkleed quilt. Zelf ben ik ook weer zwanger en nu ik merk hoe makkelijk alles gaat met de naaimachine wil ook voor de 2e ook graag veel zelf maken. Vooral omdat je zoveel leuke stofjes kunt kopen . Ik heb gekeken naar kruikzakken, wikkeldoek voor in de maxicosi, aankleedkussenhoes, quilt, lakens.
Ik heb een gordijntje gemaakt, hoes voor verschoonkussen, wikkeldeken voor maxi cosi, slabben, spuugdoekjes.. Op het lijstje staan nog: mandjes voor in de commode, wiegdekentje, kinderwagendekentje, arm ding voor aan je maxi cosi, zodat het wat zachter is (geen idee of dat daadwerkelijk helpt) boxkleed... o en alles wat ik verder nog tegen kom op internet Ik doe alles met de naaimachine. Heb me eigenlijk nooit verdiept in haken of breien, wel jammer want ik vind die dekens en verschoonhoezen van baby's only zo leuk..
Ja, ik heb wel eens geprobeerd toen zpagetti net 'in' was, maar kwam niet verder als een ketting van lossen... maar denk dat als ik me erin verdiep, ik het wel kan Misschien toch maar eens doen.. Heb tenslotte nog wat weken..
Ik heb een ledikant en wiegdekentje gemaakt, een maxicosi voetenzak alle,aal ala koeka Verder een luieretui, warmtekussen een speelbal Foto's via deze link Baby diy | MijnAlbum - Fotoalbum Gratis Online! Staan ook foto's vam onze kamer, geboortekrans en traktatie voor mijn zoontje in. Wiegje heb ik 5 jaar geleden opgeknapt
Helaas niet zo handig maar mijn schoonmoeder heeft lakentjes gemaakt ( hele schattige met uiltjes erop) en dekentjes gebreid. Poen wel van plan om vele tutu's voor mijn dochter te gaan maken
Hier ook veel gemaakt, onder meer deze twee boxpakjes. Patroon op kiind.nl. Verder een omslagdoek, de gordijnen, de bekleding van de wieg, de boxkleden, en nog veel meer. Ben een klein beetje verslaafd geloof ik.
is eigenlijk het gordijn voor de keuken, maar als deken ook errug leuk, ben er nog mee bezig, maar dat patroon gaat dus om en om Crochet Square Curtains Pattern | FaveCrafts.com
Helaas kan ik dus echt niet handwerken, maar ik heb in het ziekenhuis een spiegeltje en bewaardoosje voor de babykamer gemozaïekt, natuurlijk de kleuren afgestemd. En een zijden schilderijtje geschilderd.
Wat leuk om zelf dingetjes te maken! Ik vind t jammer dat ik niet zoveel skills heb, want lijkt me echt leuk om dekentjes te haken enzo. Heb ik het geduld ook niet voor. Ik heb deze tak gemaakt, bij wijze van een soort mobiel. Hij ligt op de rand van de box En een schilderij met een eendje, die hangt bij het ledikantje.
Hier ook van alles zelf gemaakt, het enigste wat ik niet doe is kleding dat vind ik gewoon echt niet leuk om te doen. Maar heb het familie wiegje geerft en de stof was ook 85 jaar oud dus die heb ik overnieuw bekleed. Zelf lakentjes gemaakt ook zo een naamslinger maar daar laat ik geen foto van zien ivm meelezers verder van die rammelspeeltjes en ik ben bezig met een boxkleed. En dan heb je mijn mama nog die ook helemaal los gaat met haar haakwerk. Slofjes, knuffels, reiszak en kledingbedenk et maar en ik zal wel iets ervan hebben
Ook ik wil leuk zelf dingen maken. Eerste klusje koeka lookalike voetenzak En tweede dekentje aan het haken:d