Hoi meiden, We zijn druk bezig met de uitzet voor onze kleine man. Half oktober verwachten wij hem. En nu kwam ik ineens tot de conclusie dat hij dan een deken nodig heeft in de kinderwagen. Bij de quinny kwam hij erbij, maar we hebben nu een bugaboo besteld, daar zit toch geen standaard dekentje bij? Hoe doen jullie dat? Gewoon wieg dekentje met lakentje? Een wrapper? Groetjes Rachje
Je heb ook dekentjes en overtrekjes die je gewoon los kunt kopen. Ik heb bij mijn quinny buzz een overtrekje zitten en apart een dekentje. Je kunt ook een lekker dekentje van bijv. fleece achtig spul kopen
Ik had bij mijn kinderwagen standaard een fleecedekentje zitten. Heb zelf er een katoenen dekentje bijgehaald.
ik had de lodger wrapper erin, vond het wel zo ideaal, omdat ze zelfs toen het vroor geen jasje erin hoefde, dat ding sluit helemaal af. Wel een mutsje natuurlijk. Daar deed ik dan een dun fleecedekentje overheen. Ik heb een mutsy en daar zat dat verder niet bij.
Ik had er een dekentje en een later ook een wikkeldeken bij. Maar ik ben gek op dekentjes, dus zo nu en dan koop ik wel eens wat...!
alleen fleecedekentje! deed eerst ook met een lakentje (bijpassend ) eronder... maar die schopt hij altijd af!
Ik gebruikte als het koud was de lodger wrapper en een mutsje. Eventueel nog iets duns erover heen, maar dat hoefde meestal niet, ze liggen dan ook nog onder het dek van de reiswieg (dus uit de wind).
Is de lodger katoen ook geschikt voor in de wagen, of is dat toch te koud en is de fleece beter geschikt?
ik ga de lodger wrapper gebruiken maar mocht het koud worden dan kan ik altijd nog het dekentje van de wagen zelf gebruiken die had ik er gratis bijgekregen
ik lees even mee... wij hebben de mc mura, hier zat een dekentje bij (beetje sombere kleur dus weet niet of ik deze ga gebruiken). ook zit er die flap op die je met een rits vast maakt, ik denk zoals op elke wagen,tegen wind en kou. ik heb er wel zelf een lodger bunker bij gekocht. in november verwachten we de baby. stel als de baby in de lodger bunker ligt, word het dan niet te warm met ook nog eens die flap dicht?
ik had gewoon een wiegdekentje van jolein in de bugaboo, die ga ik nu weer gebruiken was goed bevallen. Ik had ook een wrapper, maar het dekentje vond ik fijner omdat hij dan wat minder los lag te hobbelen in de wagen omdat je die goed in kan stoppen..