Ik ben eruit. We nemen een bugaboo, we weten welke kleur. Nu alleen de prijs. Iemand die weet welke winkel er nu bij aankoop van een kinderwagen bonnen geeft om daar nog meer spullen te kopen? 3 maanden geleden deed duimeland het. Ik ben niet meer geweest maar de actie zal vast zijn afgelopen. Prenatal heeft ook toch iets? Iemand die dit weet? Misschien een andere winkel? Alvast bedankt
prenatal geeft vaak 10% terug in tegoed bonnen en de babydump krijg je een luiertas....verder geeft niemand goede korting op een bugaboo omdat bijna iedereen die wil hebben
Ik weet niet zeker of het bij een kinderwagen of kinderkamer was, maar dat zou je na kunnen vragen. Maar bij Burgerhout, zit in Sliedrecht en Rotterdam, geven ze een boekje met kortingsbonnen op andere baby/kinderartikelen. Wij hebben daar ook een bugaboo gekocht, en volgens mij ging er ook iets vanaf.
prenatal altijd 10% op een wagen in bonnen... verder kregen wij ook 10% in bonnen bij Kidsfactory op de wagen, omdat ik zei dat ze dit bij prenatal ook deden...
wij hebben deze wagen bij duimeland gekocht en kregen 75 euro korting, althans een kadobon die we konden besteden bij een volgende aankoop.
je moet gewoon een beetje bluffen! wij hebben hem gekocht bij prenetal en gezegd dat je bij een andere zaak er de maxi-cosi adapters bij kreeg en een voetenzak (bij elkaar 140 euro) toen gaven ze die twee dingen bij prenetal er ook bij!
Da staffelkorting bij babypark loopt idd lekker op. Op de negenmaandenbeurs geven ze bovendien bonnen voor 5% extra korting zodoende hadden wij 20% korting op alle spullen.
Op de bugaboo zelf krijg je nergens korting, dat wil bugaboo zelf niet. Je krijgt dus de korting van de winkel, bij Burgerhout waar wij hem gekocht hebben kregen we 10% uitzoekkorting. Maar ik weet niet of dat nog zo is want wij gebruiken hem al ruim een jaar.
Toevallig gisteren een folder gekregen van Burgerhout waar ook de bugaboo in staat. 15% uitzoekkorting.
Zover ik weet hebben ze bij duimeland in delft nog steeds de uitzoekkorting.. Anders moet je ze gewoon even bellen..
Op producten in deze prijsklasses kun je sowieso onderhandelen. Ga gewoon langs verschillende winkels en kijk wat je voor elkaar kunt krijgen... Als de een zegt: OK, er kan wel 100 euro af, dan zeg je: mooi, dan kijken we nog even verder en vraag je bij een ander wat zij voor je willen doen. Ze zijn vaak zo 'eager' om jouw de zooi te verkopen, dat je veel kunt hoor! Wij hebben zelf gewoon een tweedehandse gekocht (Quinny voor 75 euro, ), maar hebben het vorig jaar wel zo gedaan bij de aanschaf van een nieuwe tv, stofzuiger en telefoonset. Die laatste hadden we uiteindelijk gratis en verwijderingsbijdrages en bezorgkosten hoefden we ook niet te betalen: die hadden we er ook af onderhandeld, :-D Er zit echt een hele hoge marge op dit soort producten, dus je het wel wat speelruimte,