hoi, Ik ben op zoek naar geboortekaartjes voor een 4e kind. Overal waar ik kijk gaan ze maar tot 3e kind. En dan bedoel ik dus dat er op de voorkant 3 kindjes en 1 baby staan of zoiets. Wie kent er leuke sites of heeft leuke ideeen Jikke
Heb er al wel eens een gezien....zal eens even voor je gaan zoeken. Gevonden. http://www.geboortekaartjes.nl/sitenew/home.php?actie=stap2&bijtellen=1&id=58&groep=1
Die had ik ook al gevonden, maar niet mijn smaak. Is er dan verder niemand die wat tips of sites heeft? Jikke
Elke drukker heeft ook boeken vol met "blanco" kaarten... Hier kun je dus naar eigen inzicht iets op maken... Ik heb laatst een treintje voorbij zien komen met de hoofden van alle kinderen er in.... Maar met blanco kaarten en een goede dosis creativiteit van jezelf of de drukker kom je een heel eind....
Ik vond de geboorte "kaart" van mijn collega heel erg origineel. Ik weet niet of het jouw smaak is. Ze waren geinspireerd door babywinkelfolders. Ze hadden op een gekleurd a4 papier een 3 bedden(slaapkamer) afgedrukt (was 3'de kind). Iedere slaapkamer was van een van hun kinderen. De slaapkamer model naam was de naam van hun kind die bij die slaapkamer hoorde. En werd verteld in de zin van vanaf ...maart is de nieuwste serie uit....... Je kunt het net zo uitbreiden als je zelf zou willen.