4 dagen overtijd en bloedverlies reactie pls

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Aslanck, 28 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Zoals jullie zien ben ik nu 4 dagen overtijd... Gisteren was ik best wel bang geworden want ik kreeg oppeens bloed verlies. En nu heb ik het nog steeds bij het afvegen licht roze. En ik krijg best wel vaak harde buiken die ook pijnlijk zijn. Ben gewoon aan het puffen dan... We zijn langs de vk geweest maar nog hellemaal geen ontsluiting of zo. Ze zei dat het een begin van de bevalling kan zijn. Ik hoop dat het zo spoedig mogelijk begint want deze harde buiken zijn echt pijnlijk en ik wil er gewoon van af nu ben het hellemaal zat!

Zijn er meerdere meiden die dit hebben gehad?

Groetjes,

Cigdem

2. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Is het slijmerig bloed of allen vers bloedverlies?

3. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Het is slijmerig bloed...

4. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Dan is het waarschijnlijk je slijmprop.
    Ik zal voor je duimen, want wie weet duurt het dus niet heel lang meer. Toch wil ik je niet teveel hoop geven want het kan ook nog een weekje duren.
    Is je buik onrustig?

5. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja me buik is heel onrustig hier.. Heel vaak harde buiken die heel erg pijnlijk zijn en me rug doet ook heel vaak pijn.. Ik weet dat het nog kan duren maar ik vind het best wel pijnlijk die harde buiken....

6. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Ja ik ken het, heb er in mijn eerste zwangerschap ook heel veel gehad, zelfs om de minuut die en minuut aanhielden, (daarna dus ook mijn slijmprop verloren)
    Het zou kunnen meid, klok eens even een uurtje of ze sneller pijnlijker komen enzo.
    Spannend he;)

7. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ja ik heb het sinds gisteren zoiezo en het is ongeveer om de 10 minuten / 15 minuten. en het houdt idd bij mij ook een minuut aan.

het is idd spannend maar ik wil gewoon dat het gebeurd...

8. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Wat bij mij toen hielp (de zogenoemde bakerpraatjes) is frambozenbladthee (heel vies) en seksen;)
    Op een gegeven moment ben je er aantoe he!:D
    De meeste bevallingen beginnen s avonds/ snachts dus misschien moet je toch nog ffies geduld hebben.
    Maar als het echt zover is dan heb je dat vrijsnel in de gaten hoor;)
    Eerste kindje?

9. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik had al gehoopt dat het vannacht was begonnen maar er is niks gebeurd dan de harde buiken helaas en nu denk ik niet dat het nog zal gebeuren :( en aan sex ben ik niet echt toe hoor en zeker niet na die bloedverlies.

Ja is me eerste kindje en het is echt heel erg spannend. Ik ga zometeen ff naar buiten even wandelen misschien dat het helpt en frambozenbladthee halen :) hmm ff proeven dan maar... klinkt wel lekker hoor..

10. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hihi nou niet hoor, het klinkt lekkerder dan het smaakt, maarja het hielp wel;) Ik dronk overigens wel 3 potten thee weg ook hoor en dan savonds seksen, ookal moest ik er qua lust (;) ) niets van hebben. Ik wilde gewoon mijn kindje "hebben" hahaha
    ALs het klaar is komt het vanzelf, naja vanzelf je moet er wel iets voor doen hae hihihi
    Maar het is het meer dan waard hoor.
    Lekker lopen, laat de zwaartekracht ook maar meedoen, lekker koppie thee straks en wie weet......
    Ik duim voor je.
    Liefs Anita

11. anietje

anietje Actief lid

16 nov 2006
    263
    1
    0
    Verpleegkundige
    Hey Cigdem,
    hoe is je avond en nacht verlopen gisteren?
    Spannend hoor, ik hoop voor je dat jullie kindje geboren is en dat ik op deze vraag voorlopig geen antwoord krijg.
    Liefs Anita

Deel Deze Pagina