marktplaats.nl Wij hebben meubeltjes van mijn ouders over genomen, gewhitewasht en ze zijn weer als nieuw! Verder zijn we allebei jarig geweest de laatste maanden dus alleen maar babyspul gevraagd. Scheelt enorm in de kosten!
wij hebben het complete kamertje bij de ikea gekocht. kostte 328 euro. vind dat best wel ok voor een complete kamer toch?
@ sunlight Het was toen een actie, maar ik heb hem vaker in de winkel zien staan voor dezelfde prijs. Misschien gewoon even een leenbakker inlopen en ernaar vragen....misschien zijn ze standaard voor 50euro nu....succes
Hier de babykamer van marktplaats geplukt (ledikant, commode & kast).. http://www.gardo.nl/catalogus/babykamer-mandy-p-594/ Nieuw is ie dus nog 600 euro, heb hem via marktplaats voor 250. Super aardige mensen waar ik hem van overgekocht heb, kreeg nog vele extra's erbij zoals nieuw matrasje, tummytub, waskussen + hoezen & hydrofiel luiers, spuugdoekjes, dekbedsetjes en noem het maar op! Allemaal nog in verpakking! Kreeg ik er zo allemaal gratis en voor niks bij van hun..
En als er bijvoorbeeld 1 opstaat die je mooi vind qua stijl, maar niet de juiste kleur, kun je altijd nog indd schuren en oververven in de desgewenste kleur..
Ben je wel eens gaan kijken in de kringloopwinkel? Ik kom daar zelf vaak om te snuffelen en zie echt altijd wel babymeubels staan. Het is vaak erg goedkoop en goed voor het milieu nog ook.
Marktplaats - Speurders - omgeving en lekker naar eigen wens aanpassen ! Ik vind de winkels best heel duur, heb niet zoveel te besteden dus voor mij is de keus niet moeilijk...
Wij hebben de meubeltjes via www.knuffelkamers.nl besteld. Daar staan nieuwe niet dure dingen op maar ook tweedehands spullen. De box en dergelijke hebben we bij baby park gehaald en daar heb je ook een aparte verdieping met goedkopere spullen. Onze box was 50 euro. Hoop dat je er wat aan hebt.
Ik heb echt een super mooie babykamer gekocht op marktplaats! Voor 290 euro heb ik alles incl. een box. En moooooi! Tuurlijk is het even zoeken, maar dan heb je ook wat en er is meer keuze dan bij Ikea. Ik zoek liever op MP dan dat ik die vreselijk Ikea door moet Ik bied nooit op die dingen, ik kijk alleen naar de kamers die een 'vaste' prijs hebben. En een aanhanger kun je zo huren bij een benzinepompstation.
Hoi, Wij hebben het ledikantje en de commode en kledingkast bij IKEA gekocht. Ook omdat het spul daar van goede kwalitiet is en betaalbaar. De lades ed zijn vaak stabieler te openen dan die van babydump, terwijl je daar veel meer voor betaald. We hebben als commode een drieladenkast gekocht, niet de echte commodes van ikea, want die vonden we niet mooi. Daarbovenop gewoon een aankleedkussen. Als kledingkast hebben we een kast van twee meter hoog gekocht, niet zo'n baby kast want dan kun je na twee jaar weer een nieuwe kopen. Mocht je tips willen of foto's willen zien, dan kan ik wel wat doorsturen? De overigge babyspullen hebben we wel van babydump en prenatal gekocht en kleertjes ook wel bij de hema. Succes met je keuze.
Wij hebben een combi van tweedehands, Ikea, nieuw en zelfgemaakt. De commode is een brede ladekast van Ikea (staat geloof ik een foto in mijn album). Het wiegje heeft mijn vriend zelfgemaakt (lijkt precies op de wit houten Prenatal-wieg, alleen dan veel goedkoper), de box is van Marktplaats en heeft 1/5 van de nieuwprijs gekocht en is echt zo goed als nieuw (witte Bopitabox met lade). Dus als je goed speurt en overal kijkt kun je heel goed en goedkoop je eigen babyuitzet samenstellen.
Babypark heeft ook een budgetpark of showroomkamertjes voor een leuke prijs! Moet je het wel zelf meenemen, maar voor het prijsverschil is dat het wel waard. Babypark is trouwens over het geheel genomen voordeliger dan Babydump. Bij de laatste is bijvoorbeeld de wagen die je wilt kopen wel iets voordeliger, maar de reiswieg euro 50,-- duurder dan bij Babypark. Dan is het verschil wel weer weg, plus dat je bij Babypark ook korting krijgt over al je aankopen (vanaf 5% tot 15%).
marktplaats! we hebben een ronde box en een zo goed als nieuwe quinny's kinderwagen samen voor 80 euro!
wij zijn er ook al vroeg bij maar dat is omdat ik volgende week jarig ben en mijn vriend mij een speciaal kado wou geven wij zijn ook naar de babydump geweest en een hele mooie degelijke kinderwagen uitgezocht (1tje die ik voor een 2e kindje eventueel ook zou kunnen gebruiken) en daar was een actie bij dat je dan een bepaald type autostoeltje (twv 59 euro)gratis bij kreeg. wij hebben voor de optie gekozen om een andere autostoel te kiezen en daar ging dan het bedrag van het "gratis autostoeltje"vanaf we waren bij elkaar voor de wagen en de autostoel nog geen 500 euro kwijt, terwijl heel veel kinderwagens vanaf die prijs beginnen verder vind ik dat ze daar hele goede service bieden en je echt alles goed uitleggen.
Tja.. dat is een risico dat je neemt.. waneer je nu iets (op papier) koopt en het later geleverd word.. Onze babykamer word week 19 geleverd.. Gaat de boel failliet.. dan biedt Martkplaats wel uitkomst.. ( denk ik dan) Zolang je maar GEEN AANBETALING doet bij t bestellen.. dan valt t wel mee..
ik heb voor 125 euro een baby kamer gescoord op marktplaats echt een hele mooie nog moet er morgen wel ff voor naar rotterdam rijden maar ach dat is het wel waard gelukkig heeft mijn pa een busje dus hoef niks te huren! Ik raad marktplaats echt aan hoor is echt goed te doen! Je kan ook op postcode zoeken dan heb je de advertenties bij jou in de buurt! Sucses
Wij hebben mazzel gehad, en een leuke antieke kast van kennissen gekregen. Daarbij doen we meubeltjes van Ikea, goedkoop en handig; het bedje kan in hoogte versteld worden en een zijkant kan eraf, dus tot de peutertijd te gebruiken. En de verschoonplank kan je van de commode afhalen, dan hou je een leuk kastje over later. En de kinderwagen/buggy hebben we bij de postbank met rentepunten gekocht. Een easywalker sky, op de 9maandenbeurs een demo gezien, en was 1 van de beste wagens, supermakkelijk en klein op te vouwen. Mijn vriendin ging voor de Stokke, maar na de demo's van verschillende wagens, gaat ze ook voor de easywalker! Is ook 1 van de 2 beste kopen van de consumentenbond. Het scheelt toch 300 euro, nu betalen we 300 euro ipv 600, en dat is met wieg en buggy! Ook voetenzakken ed kan je voor de helft van de prijs met rentepunten kopen bij de postbank.