Babykamer.. Wanneer, hoe en wat mis ik?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Janneke21, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draadje

Draadje Bekend lid

1 jun 2008
    555
    0
    0
    Je mag tijdens je zwangerschap niet schilderen met verf op terpentinebasis (alkydverf), latex en verf op waterbasis (acrylverf) mag wel. Ik
    zou wel een raampje openzetten voor ventilatie.

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hey hey
    Ja inderdaad, wagen/box/wipstoeltje dat soort dingen zijn aanwezig. Maxi-cosi niet, maar we hebben geen auto dus voorlopig niet nodig.
    En verzorgingsproducten weet ik wel wat ik nog nodig heb, inderdaad luiers, al heb ik een aantal proefpakketjes liggen. Ja die hydrofiele luiers zal ik er meer van nodig hebben, maar dan moet ik ze eerst eens allemaal bij elkaar zoeken. Misschien wel meer dan ik dacht.

En ja we wonen nu een klein maandje in ons nieuwe huis :) Ontzettend blij mee, voelt echt heerlijk al die ruimte.

Draadje:
    Inderdaad wij doen echt alles met acrylverf, zodat ik niet op hoef te letten.

Tinkerbell21:
    Dat zou eventueel wel kunnen, maar ja ik wil graag wel gewoon een commode is alleen lastig te vinden hier inderdaad. Ga binnenkort weer eens een rondje kringloopwinkels of ik eentje kan vinden die ik leuk kan opknappen ofzo :)

Guusje11:
    Volgens mij kom ik echt aardig in de buurt, ik wil alleen nog zo'n luieremmer waar je de luiers in afsluit. Weet ff de naam niet meer... En verder heb ik alles wel zo'n beetje. Weet iemand wat zo'n luieremmer kost? Waar je zo'n vuilniszakkensliert in doet en de luiers worden afgesloten? Die gebruikten we in de kinderopvang, echt ideaal.

Denemarkw:
    Jeej hij staat boven, wilde vandaag beginnen maar helaas geen tijd/puf gehad, morgen weer een dag :p *zucht*

3. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Uhh latex = oliebasis hoor.
    Acryl is de enige verf op waterbasis en is het minst schadelijk.

Maar weet niet of ik jouw zin nou verkeerd lees :)

4. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Misschien heb je zelf geen auto maar als jij en je kindje wel af en toe met iemand anders in de auto mee moeten rijden dan heb je neem ik aan ook een auto stoeltje nodig. Ik weet niet waar je gaat bevallen maar als dat in het ziekenhuis is...hoe kom je dan weer thuis met je kindje?

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zolang je goed ventileert tijdens het schilderen en er niet te lang in staat mag het wel hoor!

Enne bij Kruidvat hebben ze ook veel en goedkoop, van boxkleed tot aan badcape etc.

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat is een nappy-wrapper als ik het goed heb...
    Maar ik heb al van verschillende mensen gehoord dat dat ding eigenlijk overbodig is... Je kan de luier natuurlijk ook gewoon in een zakje doen, en die meteen daarna in de kliko gooien. Bespaar je ook weer geld mee...
    Tenzij je op een flat woont, dan kan ik me wel voorstellen dat het handig is.

Deel Deze Pagina