Beste allen, Heeft iemand al ervaring met de musty evo ?? Ik kan nog helemaal niets vinden op internet. Nou zag ik ook dat je 2 inzetstukken hebt en daarnaast kun je de maxi cosi er nog in doen. Dan heb je dus autoding, reiswieg en dat ding waar ze in kunnen zitten. Moet je ze alle drie echt hebben? Of kun je ook de reiswieg achterwege laten? Liefs, Wachtende
Denk niet dat je bij een kinderwagen met een pasgeboren baby een reiswieg kan weglaten... Sorry, haha maar moest er eigenlijk om lachen...
Heb ze alle 3 maar ben eigenlijk niet van plan de maxicosi erop te zetten maar alleen in de auto te gebruiken. De reiswieg is beter voor die kleintjes als je een stuk gaat lopen.
Wij hebben wat testritjes gemaakt bij de babypark, en vonden de joolz, bugaboo cameleon en evo het mooist. Na het testrijden vonden wij de evo geen optie meer... wij vonden hem zwaar rijden en vergeleken met de bugaboo niet zo wendbaar. De prijs is wel stukken beter helaas..... Suc-6 met kiezen
Ik heb de Evo en vind het een hele mooie kinderwagen. Juist erg wendbaar vond ik zelf. Een wieg heb je sowieso nodig voor een baby'tje, ze mogen niet langer dan een uurtje in de maxicosi. En het is een pakketprijs vaak toch?
Nouja je kan niet alles vooraf weten Het zitding kun je namelijk ook liggend afstellen en het voeteneinde kan omhoog zodat alle kanten afgesloten zijn. Dus in weze heb je dan toch ook een soort wieg.
Bedankt voor alle reacties. Ik hoorde dat je de wieg maar heel kort kan gebruiken, hoelang is dat ongeveer?
Ze mogen volgens mij in de wieg zolang ze erin passen. Het is wel zo dat deze wieg korter is dan die van bijv de Mura en dus groeien ze er eerder uit. Als ze echt nog klein zijn dan moeten ze plat liggen, dat kan alleen in de wieg. Ik denk dat ze er tussen de 4-6 maanden in kunnen liggen afhankelijk van hoe groot je kindje is. Zodra ze kunnen zitten en wat groter zijn kunnen ze in het zitgedeelte. Dat zie ik ook meer als buggy. Heb het ook nog niet uitgepakt, verwacht het pas over een paar maanden nodig te hebben.
hoi, ze passen zeker een maand of 4 a 5 in de wieg. De grotere modellen langer. Deze is zeker onmisbaar voor wandelingentjes en onrustige momenten dat ze graag bij mama in de buurt zijn. Ook onderweg handig, als je op visite bent, heb je meteen een 'reis'wieg. Hier had ik de kleine de eerste 3 maanden overdag altijd in de kinderwagen. Wilde ik weg, hoefde ik alleen maar weg te lopen met dr. En omdat ik een ks had, was het fjin dat ik niet steeds naar boven hoefde. Sowieso is het fijn voor het leren kennen van je kleine als ze de eerste dagen/weken bij je in de buurt liggen...
wij hebben de transaction ,zalige kinderwagen ,kan niet wachten m te gebruiken een wieg heb je echt wel nodig voor als ze nog klein zijn , want voor het buggy gedeelte is zo een klein dropje echt wel te klein hoor (staat ook in de gebruiksaanwijzing naar mijn weten) in de maxi-cosi mogen ze maximum 2uur per dag ivm met het ruggetje