ik zou het met die meubels licht houden... lime groen kan makkelijk is een hele mooie zachte kleur of heel zacht geel rood zou ik niet doen en omdat je niet weet wat het word zou ik geen paars rose of blauw pakken... als k dit had zou ik toch voor lime groen gaan
Grappig.. Wij hebben dit kamertje vorig jaar ook gekocht..!! Wij hebben het gecombineerd met pepertjes rood..! Er staan wel foto's in mijn foto album.. Zijn erg tevreden over deze kleur..
Mooi kamertje! Ik zou de muren wit laten en met bijvoorbeeld rood (denk dan ola rood) gordijnen, vloerkleedje, mandjes, dekentje ea accecoires aankleden. juist omdat de meubels vrij donker zijn zou ik persoonlijk niet snel grijs of zilver op de muren doen. Wij zelf hebben een heel klein kamertje, voornamelijk omdat na een halve meter vanaf het dag de muur al schuin nar beneden loopt. Wij hebben alle muren wit, het houtwerk antreciet en de rolgodijntjes en vloerbedekking lime groen. Lime groen en antreciet zijn ook onze kleuren voor de accecoires, mandjes, fotolijstjes, dekentje enz. En dan witte meubels. Lekker lichte friss en niet te drukke kamer.
Ik zou ook felle kleuren kiezen. Dat zien kindjes ook beter dan pastel. Verder zou ik de muren wit laten. Anders wordt het wel heel heftig. Mooi kamertje verder. Veel succes en plezier met aankleden!