uitzet vraagje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marianne1984, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    Hallo,

ik ben van plan om borsvoeding te geven.
    Nu weet ik dat je dan wel een flesje in huis moet hebben voor het geval dat borstvoeding niet wil lukken.
    Nu is mijn vraag dus:

- Moet ik ook al flesvoeding in huis halen?
    - Zo ja, welke dan?

En ook een maatkan met deksel enzo?

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ergens op het forum, volgens mij bij de lactatiekundige, las ik dat een flesje altijd wel handig is, als je bijvoorbeeld ook een keer gekolfde melk zou willen geven.

En dat de rest snel genoeg gehaald kan worden, mocht het nodig zijn.

Zelf wil ik ook BV geven. Ik heb een starterset flessen (gekregen van mijn tante) en een handkolf. Meer niet.

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik heb bij beide niks in huis gehaald... ben je ook minder gauw geneigd het te gebruiken als je het ff zwaar hebt. Mocht het echt niet gaan dan kan je het ook dag en nacht bij de apotheek kopen en de vk of kraamzorg kan er ook wel makkelijk aankomen. Flesjes had ik wel in huis maar alleen maar omdat die bij de kolf zat (die ik ookal in huis had, als de bv niet opgang zou komen zou ik gaan kolven omdat ik perse bv wil geven)

Mocht je kind nou niet uit de borst kunnen drinken is het beter om niet bij te voeden met een fles maar met een cupje of spuitje.

4. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik had ook niks gekocht,pas na een week of 4.

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Een handkolf is wel makkelijk!
    Tijn wilde de eerste 2 dagen niet de borst pakken, het ging gewoon niet! Ik heb toen met de handkolf gekolft, en dit met een lepeltje naar binnen gedruppeld.
    Verder..ja ik had wel voeding in huis, maar zoals eerder gezegt, het is altijd en overal wel te koop.

kus miek

Deel Deze Pagina