Babykamer zgan Orion, zware kwaliteit! KOOPJE

Discussie in 'Babykamer en accessoires' gestart door Sharon20, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Aangezien wij voor onze dochter graag een nieuwe kinderkamer willen bestellen moet onze oude babykamer weg! vandaar de prijs!!

het is kwalitatief een super zware en goede kinderkamer! nieuwprijs was door de 2100 euro! Rekening aanwezig!!
    lades en deurtjes met Softclose systeem! dus extra veilig!

kamer bestaat uit ledikant (kan door aankoop van een bedzijde uitgebouwd worden naar een peuterbed!)
    enkele kleine krasjes door het verzetten van de lattenboden (van baby naar peuter en kleuter stand!) maar verder als nieuw!

commode in gloednieuwe staat en softclose systeem! geen beschadigingen, krassen, deukjes of dergelijke!!!

1 grote kleding kast met 2 deuren en onderaan 3 lades met softclose systeem. in 1 van de lades zit een minieme beschadiging, is een heel kleine stukje verf (folie) af maar met een puntje witte verf of desnoods typex of witte nagelak is dit zo bij te werken dat het niet meer opvalt!! de beschadiging is echt maar een speldenkopje groot!

Ook het bijhorende plankje om boven de commode hangen is nog in nieuwstaat!

Ook een aerosleep matras krijg je erbij en een aerosleep overtrekje ook het verschoonkussen mag mee weg!

dus echt een super goede babykamer en kan nog jaaaaaren mee! normaal 2100 euro (nu nog te koop model Orion van vroomshop! (zie internet voor prijzen!) nu mag hij voor 700 euro weg! dat is een minimum prijs!

dit is echt de goedkoopste kamer die je op internet (2dehands) kan vinden! bij de meesten is het bieden vanaf 1000 euro en dan heb je vaak niet eens een matrasje enzo erbij!

mag heel snel weg aangezien de nieuwe kamer binnen 1 week geleverd kan worden!

bij interesse mag je mailen naar sharonhakkens@hotmail.com
    of bellen naar 0650604201

Bijgevoegde bestanden:

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    in prijs verlaagd, mag weg voor 600 euro aangezien het mij te lang duurd :) ik wil zo graag het nieuwe kamertje van mijn dochtertje bestellen :) mocht je iemand kennen die nog opzoek is naar een kamertje.... tis echt een topkamer! heb er heel veel plezier van gehad en alleen maar leuke reacties :)

3. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Het is dat ik nog niet in verwachting ben... ik vind de kamer prachtig!!

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    bedankt! dat is hij ook zeker! ik heb er echt plezier van gehad! maar kleine kindjes worden groot en nu wil de kleinste net als haar broer een groot bed :) vandaar een hele nieuwe meidenkamer! en tis dat mijn man geen 3de wil anders had ik hem naar zolder verhuist en nog een paar jaar bijgehouden!

Deel Deze Pagina