Hoi allemaal, Ik had al eerder een nieuw topic geopend maar helaas dat topic is weg na de crash. Dus bij deze open ik een nieuwe. Ik hoor graag jullie ervaringen betreft een kinderstoel. Die moeten wij nog één aanschaffen. En we hebben nog geen flauw idee wat we graag willen. In ieder geval willen we een stoel waarvan het makkelijk is deze aan de tafel te schuiven zodat de kleine aan tafel betrokken kan worden. En verder lijkt me een meegroeistoel wel handig. We twijfelen eigenlijk voornamelijk tussen de Stokke Tripp Trapp & de Bloom. Maar natuurlijk hoor ik het ook graag als je een andere aanbeveling hebt. Nou hebben we nog wel wat tijd voor de aanschaf en in die tussentijd lees ik graag jullie ervaringen!! Bekijk bijlage 99679
Ik vind de bloom heeeeel mooi! Maar veel te duur..! En kunnen ze daar na zo'n twee jaar zelf in gaan zitten? Ik werk op een kdv en werk veel met de chicco kinderstoelen. Erg fijn in gebruik, persoonlijk vind ik ze alleen erg groot en niet mooi. Wel kun je 'm inklappen en met en zonder blad gebruiken. Maar uiteindelijke zou ik eerder voor de stokke gaan, of anders voor de tiamo. Ook een soort stokke (ander model), maar met blad. Kun je lang gebruiken (desnoods voor volwassenen) en kunnen ze na een poosje zelf in (gaan) zitten/ klimmen. Goed voor de zelfstandigheid!
Hier de stokke, nog veel te groot natuurlijk. Maar vind hem vooral handig omdat ze er tot lang op kan zitten. Voor de stokke kan je ook een blad krijgen. 4smallones - Home
Wij hebben de stokke en zijn er erg blij mee. Maar volgens mij kun je de bloom ook gebruiken voor de eerste hapjes als een wipstoel toch? Dat lijkt me wel weer erg handig. Maar wat hierboven ook staat ik denk dat je de stokke heel lang kan gebruiken.
Wij hebben ook de stokke en ben er erg tevreden over! Valerie kon erin vanaf 6 maanden (natuurlijk korte momenten) want toen kon ze al stevig zitten. Ik vind de stoel makkelijk in gebruik, een doekje erover en hij is weer schoon. En het is niet zo'n sta in de weg, je schuift hem gewoon aan tafel.
Ik vind de bloom heel mooi maar ook heel duur. Je kunt 'm wel gelijk gebruiken en dat is handig, maar persoonlijk vind ik een los wipstoeltje veel handiger want die namen wij vaak mee op visite zodat Vigo zijn eigen plekje had. We hebben de stokke en die bevalt prima, en we kunnen er jaren mee doen, ook handig.
Wij hebben de Bloom en ik zou geen andere meer willen! Deze is zo ontzettend praktisch. Ze kunnen er trouwens al vanaf de geboorte in (met een verkleinertje) omdat ie ook helemaal kan liggen. Zo kan je baby bijvoorbeeld lekker in je buurt zijn als jullie zitten te eten... Ook vind ik het handig dat ie helemaal rond zijn as kan draaien (en je dat natuurlijk ook weer vastzetten).
Ik zou voor de stokke gaan! Wij hebben hem ook. Echt ideaal omdat je kindje dicht bij aan de tafel kan zitten en hij is erg licht en makkelijk te verplaasten. En ik vind hem ook erg mooi. En ook als je kindje groter wordt kan je de stoel blijven gebruiken. Mijn stiefmoeder heeft de stoel tot een jaar geleden gebruikt voor haar kindje dat nu 10 jaar is. Wij hadden hem trouwens in een aanbieding bij Welkom bij Baby Max - De mooiste babywinkel van Nederland!. De stoel, babyset en gratis tabletop voor 139,-