babykamer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door snoet, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Wij hebben een 3 kamer woning, best groot! Nou hebben we 1 echte slaapkamer en 1 zijkamer aan de huiskamer vast.

Nou hebben we vorig jaar een wand van kasten over de breedte er tussen gezet, zodat het 2 kamers worden.

Aan de in de huiskamer is een opening naar de zijkamer waar onze computer dus nu staat, en met een deur naar buiten. Achter de kasten wand die niet tot het plafond gesloten is, is de babykamer.

Het is niet super groot maar voor de eerste 2a3 jaar zeker groot genoeg.

Er zit ook een deur in die kamer, alleen er is dus 1 probleem er zit geen raam in.

Nou kan ik de deur van het balkon een stukje openzetten dan lucht het denk ik wel over de kast heen. Of de deur van de babykamer? Maar onze katten vinden dat erg intressant omdat ze daar niet mogen komen.

Onze slaapkamer heeft wel een raam en een kachel maar in de winter is die kamer niet op temperatuur te krijgen. Het is er altijd zo een 14 graden. En dat is koud!

Nou vraag ik me af, of het echt een probleem is dat een babykamer geen raam heeft en dus niet super goed geventilleerd kan worden

Groet snoet

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik weet niet zo heel goed wat je eraan kunt doen. Luchten is inderdaad wel belangrijk. Wat je eventueel kan overwegen. De katten even in jullie slaapkamer zetten en dan even de balkondeur en de babykamerdeur open zetten. Je zegt dat er dan wel wat lucht binnenkomt. Of de katten in de keuken. Want luchten is belangrijk, maar ik weet niet hoe warm het in de zomer wordt. Dus misschien is zoiets een oplossing.

3. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Wij hebben in de nieuwe kamer van mijn meisje ook geen raam, het luchten moet dan via onze slaapkamer waar deze kamer aan grenst. Het is niet anders. Als iedereen nou zegt dat het heel erg is, ga je dan verhuizen? ;)
    Komt vast wel goed.

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    zolang er lucht in komt lijkt het me geen onoverkomelijke ramp. als er maar dagelijks voldoende frisse lucht in komt. je zult dus een structuele oplossing voor de poezevriendjes voor een paar uur per dag moeten gaan verzinnen. dat lijkt me op dit moment het grootste probleem.

5. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    persoonlijk heb ik er niet zo een probleem mee dat ze op die kamer zouden komen, maar er zijn mensen die dat wel hebben. En ik heb geen zin in gezeur.

Onze katten komen overal, ook in onze slaapkamer en de box staat straks ook binnen. de katten zijn altijd binnen en daan nooit naar buiten.

Het word daar niet warmer dan 20 graden denk ik in de zomer en anders zorgen we wel dat er een soort hordeur komt in plaats van de gewonen deur. (zit ik me net te bedenken)

Verhuizen is geen optie! We wonen hier prettig en de ruimte die we nu hebben krijgen we nooit meer terug ja mss in een 1 gezinswoning maar dat kost hier zo vreselijk veel geld.

groetjes

Deel Deze Pagina