ben iets verloren..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door majrim, 10 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. majrim

    majrim Lid

    4 feb 2006
    34
    0
    0
    Groningen
    het was al een tijdje vreemd in mijn lijf: weken geleden verloor ik wat bruin. Een week later moest ik ongi worden. Dit kwam niet, ik had maar heeel licht bloedverlies. Het zou misschien een innesteling zijn? Ik zou vast iets later helemaal ongi worden. Een week later, het vloeien hield aan, was het er nog steeds nniet echt. Weer een paardage later kreeg ik veel helder rood bloed verlies met af en toe wat bruine stolsels. Vanochtend ging ik naar het toillet en verloor een dik propje zeer taai weefel... Ik bekeek het goed, het leek een soort zakje. Ik dacht: jeetje, ik heb een miskraam gehad geloof ik. Het was zeer onwerkelijk.

    Vandaag werden de leidingen verlegd voor onze niwue keuken, dus ik moest erbij zijn met mijn hoofd en heb het dus maar even van me af gezet.
    Nu ben ik alleen en voel me erg verdrietig. Het is wel oke zo en ik weet dat het vruchtje dan niet goed was bla bla, maar ik wilde het zo graag! Bah voel me toch erg rot. Allerlei vragen komen op: waarom ging het fout? is er mischien iets met mijn eileiders? zal het binnenkort wel lukken? Ik kan toch wel zwanger raken? enz.
    Wat een onzekerheid of zo, het voelt zooo onwerkelijk..
    In ieder geval ben ik mijn verhaal even kwijt.

    verdrietige Mirjam :cry: :cry: :cry:
     
  2. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat vervelend meid, was je je zelf er al wel echt bewust van dat je zwanger was? Kan me ook voorstellen dat je ontzettend schrok toen je door had dat het een miskraam was!!
    Ik hoop dat het ongeacht deze vervelende periode, toch snel beter voelt en jullie ook snel mogen gaan genieten van een wondertje in je buik!!

    Liefs Carry
     
  3. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Kan me voorstellen dat je schrikt en je daar nu rot bij voelt.
    Veel sterkte!!!!

    Groetjes Noralien
     
  4. AlexandraS

    9 feb 2006
    74
    0
    0
    Den Haag
    Jee meid, wat vreselijk rot zoiets. Ik kan me indenken dat al die vragen bij je opkomen, maar ga nu niet meteen het ergste denken. Miskramen zijn zelden een teken dat het helemaal niet gaat lukken om een kind te krijgen. Moeder Natuur heeft in dit geval anders bepaald voor je.
    Sterkte!
     
  5. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Goh meid, wat akelig. Maar het feit dat je zwanger bent geweest, betekent wel dat jij en je partner in elk geval samen vruchtbaar zijn. Ere zou geen probleem moeten zijn op dat gebied, dus maak je daar in elk geval niet teveel zorgen over. Het verlies van dit kindje is al erg zat voor je.

    Veel sterkte.
    Liefs,
    Anouk.
     
  6. majrim

    majrim Lid

    4 feb 2006
    34
    0
    0
    Groningen
    Heeel erg bedankt voor jullie reacties tot nu toe, ik heb er veel steun aan. Ik weet wel dat er gevallen zijn die veel erger zijn dan deze, maar deze is van mij...
    Ik weet nu ook totaal niet wanneer mijn cyclus dus weer is begonnen, we willen zo snel mogelijk weer proberen. Eerst even lekker relaxen, hoewel ik het moeilijk uit mijn hoofd kan zetten.

    Liefs Mirjam
     
  7. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Wat rot voor je meid, ik heb mijn mk op dezelfde wijze meegemaakt als jij nu. Ik denk niet dat er iets mis is met je hoor, zoals eerder al gezegt, dat je zwanger was betekent dat jullie allebei vruchtbaar zijn, alleen heeft t nu niet zo mogen zijn.
    Ik hoop voor je dat je cyclus snel weer verloopt zoals t hoort en je binnenkort weer zwanger zal zijn. Heel veel sterkte!!!

    Liefs Angela.
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Veel sterkte meid... !! LIjkt allemaal zo onwerkelijk !! Hoop dat je het een beetje
    een plaatsje kan geven !
     
  9. Gina

    Gina Fanatiek lid

    20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Veel sterkte gewenst meid!
    Gina
     
  10. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    Heel veel sterkte meid

    Liefs roelien
     
  11. duikster

    duikster VIP lid

    13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    wat rot Mirjam, veel sterkte de komende tijd

    Karin
     

Deel Deze Pagina