Babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door HOG, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HOG

HOG Niet meer actief

Hoi hoi,

Hoeveel hebben jullie uitgegeven aan jullie babykamer en waar hebben jullie het gekocht?

Wij willen ook binnenkort een kamertje kopen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

2. misspiggy83

6 aug 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Ms M,

Wij hebben gekozen voor de Atlanta bij de Babydump. Deze kamer is 999 euro, maar daar hebben we wel een gratis box bij gekregen.

Voor ons was kwaliteit en afwerking erg belangrijk. En hoogglans komt meer voor in ons huis. Dus het past er perfect bij.

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi hoi,

Wij hebben gekozen voor de babykamer Turijn van de baby-dump. Daar hebben ze trouwens ook een 'koopjes' hoek; leuke kamers die weg moeten, voor een leuke prijs!

4. fafje

fafje Niet meer actief

ambiente van babydump...ben helemaal grijs/zilver+wit fan...dus dit was perfect...van 1100 naar 499 ofzo afgeprijsd

k vind het persoonlijk zonde om voor 1000 euro een kamer te kopen...maar die kasten passen qua stijl ook bij ons interieur...dus komt heel goed uit

5. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Toen ik door foldertjes bladerde van babyzaken waren de goedkoopste kamertjes 800 euro ofzo. Dat vind ik echt van de zotten voor drie meubelstukken, dus gisteren ben ik bij de Ikea gaan kijken en heb ik een kamertje gekocht voor 300 euro :$ Simpel wit ledikantje, kast en commode, leuk afgewerkt, ben er heel blij mee.
    Ik heb het idee dat dingen bij babyspeciaalzaken bij voorbaat al veel duurder zijn...

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    ik heb bij de gardo babykamer ly gekocht voor 350 euro.
    ideaal voor mij aangezien de commode een stuk hoger is dan de duurdere babykamers.

Bekijk bijlage 95650

7. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Wij hebben ook de babykamer Turijn van TWF (Baby-Dump), zijn er (ondanks de hoge prijs) erg blij mee. We hadden wel een geluk, mijn schoonouders hebben de babykamer betaald :)

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wij hebben het leksvik kamertje van de Ikea. Ledikantje, garderobekast, smalle hoge kast (volgens mij niet meer te krijgen), commode, wandplank en schatkist. Totale kosten kwamen op iets van 600 euro. Na 2 jaar gebruik ziet de kamer er nog geweldig uit en hij gaat ononderbroken de tweede ronde in in februari.

Je kunt het zo duur maken als je zelf wilt en je kunt veroorloven, maar het kindje zelf maakt het niet uit of het in een ledikantje van 30 euro of 3000 euro ligt. :)

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze kamer kostte niks, overgenomen van familie.. Daar stond het ongebruikt op zolder en was een dure kamer (Coming Kids basic white).

Als we het zelf hadden moeten kopen, had ik eerst op Marktplaats gekeken..

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb een geweldig kamertje op het lokale prikbord gekocht, in de winkels hadden ze namelijk niet iets naar onze zin; we wilden graag warm houtkleurig en niet blokkerig. Verreweg de meeste kamertjes waren wit, whitewash of licht houtkleurig en eigenlijk ook allemaal blokkerig. Dit kamertje, incl commode en matrasje, heeft ons 170 euro gekost! De bekleding hebben we er ook bij gekregen maar die hebben we op de terugweg direct in de container gegooid.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#11 mimi83, 20 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2010
    50 euro.. commode en ledikant voor deze nieuwe baby van kennissen over gekocht, de commode van colin was 70 euro op mp,bedje van hem is oude ledikant waar ik in heb gelegen en kast heb ik een boekenkast gebruikt die we al hadden . Nu is dat zijn speelgoedkast, want er zit een inbouw kledingkast op zijn kamer (zijn verhuisd).

Dus bedenk wat je wil nieuw of niet, nieuw dan kan het het waard zijn om op aanbiedingen te wachten of kamertje van een "oude" serie te nemen of ikea, niet nieuw dan is marktplaats je grootste vriend of in de omgeving even laten vallen;).

Dit is de commode vor de nieuwe baby.(1 laatje waren al boven). Met colin erin..

12. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het deze keer heel low-budget gehouden.
    Ledikant 35 euro, commode 25 euro en ladenkast 50 euro.

13. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    WIj hebben vooral heel veel rond gebazuind dat we op zoek waren voor meubels in de babykamer.

Heb zo een ledikant en badje+onderstel gekregen. Ledikantje heeft een likje verf nodig, maar dat vind ik niet erg.

Kledingkast van mijn zus gekregen. Paar jaar terug bij de Trendhopper gekocht en is een normale kledingkast. Wilden we ook, want wat meer opbergruimte vinden we wel fijn (en zo'n lage babykast waar je allerlei zooi bovenop gaat zetten, vinden we beiden maar niks)

Hebben nu alleen nog een commode nodig. Heb een ladekast bij de Ikea gezien die voor ons ideaal is, want wat hoger. Die kost nieuw 100 euro, maar wellicht 2e hands ook nog wel te krijgen.

Dus waarschijnlijk zijn we qua meubels iets meer dan 100 euro kwijt. En ook qua behang e.d. zijn we niet van plan mega bedragen uit te geven. Knutsel zelf wel het e.e.a. in elkaar. Moet vooral een leuke kinderkamer worden.

14. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Via marktplaats heb ik het ledikantje en de commode gekocht, samen voor E 80,-. Ledikantje had een likje verf nodig, maar dat vond ik juist wel leuk om te doen! Verder hadden we al een kledingkast (type Odda van Ikea), dus die heeft inderdaad ook wat meer opbergruimte dan de kasten die bij een babykamertje bij de speciaalzaken horen.
    Maar idd, je kan het zo gek en goedkoop maken als je zelf wilt!! Bepaal je budget en kijk wat je daar mee kan/wil!
    Succes :D!

Ohja, het kamertje kun je zien in het topic 'Show je babykamer', ik heb gisteren de foto's geplaatst haha.

15. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Wij hebben babykamer megane van de babydump. Overigens hebben wij alleen de commode en het ledikant want we hebben geen ruimte voor de kast.
    voor commode, ledikant, aerosleepmatras,badset, bedtextiel, klamboe en waskussenhoes waren wij nog geen 900,- kwijt. We zouden een box gratis krijgen maar aangezien wij al een box hebben, hebben wij korting gekregen op de kamer.
    Ook hadden wij 25 % korting op het textiel.

16. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Wij vinden het ook onzin om 800,- voor een kamertje uit te geven (hebben nogal verbouwingskosten gehad de laaste jaren) En er moet nog een nieuw kozijn komen dussss... we hebben een oude lelijke kast opgeknapt (erg mooi geworden) en daarbij een commode 160,- bij de Ikea (Birkeland) en een ledikantje voor 89,-

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Wij waren eerst van plan om een 2ehands kamertje te kopen via marktplaats, tot we een leuk kamertje bij de babydump zagen die helemaal onze smaak is en sterk was afgeprijsd.
    het is de ambiënte van babydump

18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Ooh ik schaam me bijna dood, ons budget hadden we op 1500 gezet, het is uiteindelijk voor de meubels alleen al 3700 r
    euro geworden.. Maar het is echt onze droomkamer!!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij kochten voor de 1e de kamer bij de baby-dump, het werd de Avant.
    De prijs was destijds €1300,-

20. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij hebben de Miami van de baby-dump. Het kamertje zelf was 899 euro.

Deel Deze Pagina