nee ik ga ze wel even maken van de week ik heb alleen voorbeelden voordat ik het gekocht had greets sofaan
@bosi333 deze topic staat toch bij uitzet? Last van vergeetachtigheid? @sofaan jij hebt wel een dure smaak Mijn foto staat ook in m'n album.
ow heb ik een dure smaak ? ja ik weet niet ik koop wat ik mooi vind let natuurlijk wel op de prijs maar we leven maar een keer, en als ik de orginele niet kan kopen dan maakt mijn man het na ook een leuke oplossing toch. maar zoals de maxi cosi in mijn album is niet duur en dat flesje en speentje van dior is maar samen 35 euro valt mee hoor. greets sofaan
ik ben wel blij met dit onderwerp deze topic! we gaan insha allah over een paar maandjes verhuizen en in het nieuwe huis wil ik echt een leuke babykamer maken! nu slaapt de kleine nog op onze kamer! heeft een heel mooi ledikantje met hemeltje! en ook een commode staat in de slaapkamer met plankje! maar wil ook graag ideeen opdoen! liefs Iman
Op internet kun je hele leuke dingen vinden en je hoeft niet eens die dingen te kopen maar de ideen zijn heel leuk vooral als je een handige man hebt die het voor je wilt maken dan is het handig i
Ons kamertje is sinds woensdag klaar! Helemaal super is ie! Foto's staan op: WWW.BABYKUIS.NL Groetjes Leonie