Nou ik probeer het hier ook maar eens De herfts komt eraan en mijn meiden moet alledrie voor die tijd andere kleren Maar wel leuke kleren Wie oh wie heeft er een leuk pakketje? dan wel van vorig jaar? Uiteraard wil ik er voor betalen. (mits het wel een redelijke prijs is)
Ik heb wel meiden kleding 128/134 voor je, shirts met lange mouwen, spijkerbroeken, sommige dingen zien er als nieuw uit, en sommige dingen zijn goed voor een 2de ronde. als je alleen de verzendkosten wilt betalen mag je het van me voor niks overnemen, dan zou je alleen ff je adres moeten pben.
Hoi Ik heb diverse rokjes te koop, als set of per stuk. Maten zijn divers, ik schat het draagmaat 98 maar misschien even een rokje na meten en blijkt het wel te kunnen. Vind zelf altijd dat rokjes al snel kunnen. Van links naar rechts van onder naar boven: foto1 HEMA rokje maat 92, 25 cm (van boven naar ondernaat gemeten) benetton, xxs, 23,5 cm watch me, 92, 22,5 cm hm, 110, 24 cm foto2 kikiwan, 25 cm girls, 116, 25 cm HEMA 98-104, 24 cm c&a 98, 27 cm dirkje 98, 25 cm
Op foto 1 in linker hoek nog 3 longsleeves en op de 2e foto gaat het om het 3e broekje van links geteld (rood'paars) Volgens mij is het de gevraagde maat maar als je interesse hebt zal ik het even na kijken (ligt op mijn dochters kamer die ligt te slapen) ik moet volgens mij ook nog maillots hebben. Mocht er iets voor je bij zitten. Of je wilt bijv een foto van 1 kleding stuk apart. dan hoor ik het graag.