Die Quinny Buzz Dreami" Top Line vind ik zo'n geweldig mooie kinderwagen...Hij staat al boven aan mijn lijst
Die is afgebeeld is wel de Speedy Dus niet de Buzz... Ik vond m ook erg leuk, maar toch voor een andere gekozen.
rond de 600 euro inclusief de maxi cosi.....Ow ja ik heb het alleen overgenomen van een internet site..Ik wist zelf niet hoe hij heette....
ja wou ook al zeggen dit is de speedi maar ik heb net vorige week de buzz topline gekocht. helemaal super vind ik hem!
Jaaaa, die heb ik ook, de Speedi dan! Wij vielen ook gelijk voor de kleurtjes, echt helemaal geweldig. We wisten toen ook nog niet of we een jongetje of een meisje zouden krijgen en ik vind het wel universele kleuren......
Ik heb um ook! En hij blijft mooi Het is de Papillon btw, uit de Topline-serie.. Maar is ie wel nog verkrijgbaar dan? Ik d8 dat het een beperkte oplage was...
Ja ik weet niet welke van de 2 ik voorgisteren ik de winkel heb gezien ik wist alleen dat ik die 2 kleuren een geweldige combinatie vindt.....Als hij maar een beperkte tijd verkrijgbaar is moet ik me eens goed gaan informeren niet dat ik dadelijk ook nog te laat ben