Babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mothertobe1, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Het is veel geld maar ik had hem in mn hoofd en kreeg hem er niet uit.
    Ik kan dan wel een kamertje pakken wat goedkoper is, maar als ik het niet mooi vind houd het op toch ?
    Vond de aankleding belachelijk duur! Slaapzakje van 50 euro, lakentje 50 euro en ga zo maar door. Die vrouw zei dit hoort er bij blablala wist ik veel!

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Onze babykamer ( ledikant, commode, kast en wandplank)kostte €699,- we kregen er een heleboel kortingsbonnen bij en in totaal kostte alles compleet van de uitzetlijst (muv kinderwagen) €1200,- best veel geld, maar nu bij de tweede kan alles weer gebruikt worden.

3. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ik denk dat ikea kwaliteit niet zo goed is...

4. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.505
    113
    Vrouw
    Ikea kwaliteit is prima.;)

Ik vind de prijzen van nieuwe kamertjes en wandelwagens echt belachelijk, zeker voor de korte tijd dst je het gebruikt.
    Ik hecht totaal geen waarde aan nieuw dus op markplaats geshopt. 15 euro voor een ledikant, wel nieuw matras erbij gekocht a 35 euro. Lik verf over bedje en hij was als nieuw. Grote commode gekocht voor 50 euro. Was 300 euro in de winkel. Geen kast genomen ivm ruimte gebrek en omdat ik in mijn kast nog genoeg ruimte heb. Als ik dit niet had dan was een kast wel nodig. Eerste maanden red je hetmisshien wel met alleen ruimte van commode maar daarna kom je alsnog ruimte te kort.

Nu voor volgende een ikea hemnes 8 ladekast voor 30 euro. Echt een koopje.en met 1,60 lang lekker veel ruimte.

Wandelwagen quinny buzz a 75 euro en een quinny frestyle compleet a 40 euro.

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Ik heb een kamertje uitgezocht bij de Babydump, compleet voor 600 euro. Maar ik heb mijn oom lief aangekeken (timmerman en maakt de mooiste meubels) en hij heeft hem helemaal op maat en naar wens gemaakt, voor dezelfde prijs uiteindelijk (materiaal, verf, lade onderdelen, knopje etc.) Arbeidskosten had ik niet, de schat en hij is precies zoals wij hem wilden. In dit geval dus een grotere commode en grotere kast dan in het origineel, meer lades in de commode en geen ledikant, want die hadden we nog van zoonlief.

Dus 600 euro voor de meubels. Met de rest van de aankleding zullen we naar de 1000 euro zijn gegaan.

Deel Deze Pagina