hoi allemaal! in januari stop ik met de prikpil, en gaan we voor de babywens. ik ben al zo'n beetje aan het kijken voor behang voor de babykamer ( kan het niet laten) ma goed wij willen dus alles zo'n beetje met Garfield : Behang, Lampjes, sprei, enz.... Maar nu het probleem ik kan echt helemaal en dan helemaal niks vinden van garfield, alleen op 2ehands en Ebay en marktplaats Knuffels ik heb ookal gezocht op behang winkels ik zie alleen alles van winnie the pooh en andere cartoons ( ookal op Cartoon shop gekeken ) weet iemand misschien waar ik dat kan vinden? iemand tips? ojah ik heb ook gekeken iets met muurbeschildring ERG mooi! , maar ERG duur hahaha dus iemand? liefs, melissa
Ik heb een plaatje van internet gehaadl (van een schaap, maar Garfield kan natuurlijk ook) daarop een raster gemaakt. En zo'n zelfde raster, maar dan groter op de muur gemaakt. Toen overgetekend en ingeverfd. De rasterlijntjes heb ik ook weer weggeverfd. Misschien dat je met plaatjes van Garfield en decoupagelijm oid een lampekapje kan maken. En sowieso kan je natuurlijk een stickermaker kopen ( bij hobbywinkel ofzo) die kosten een paar tientjes en dan kan je van plaatjes zelf een sticker maken, plak je die op de muur. Succes! Linda
plaatje van garfield met een projector projecteren op de muur lijkt mij iets makkelijker, maar dan heb je hetzelfde idee als crealinda
ey daar was ik nog geen eens zelf opgekomen haha nou iig bedankt nou dan nog even zoeken naar andere spullen. tnx!
wij hebben alles voor de babykamer van nijntje van mp gehaald, want nijntje gordijnen,behang,lamp is niet meer te krijgen. maar waarom nu al kijken voor spullen, zou eerst maar zwanger zien te raken, niet lullig bedoeld hoor maar het kan vrij lang duren (ik was pas na 18 maanden zwanger)
Je kunt ook iets natekenen of naschilderen van het behangetje wat je gaat kiezen. Ik heb drie schilderijtjes gemaakt van 20 bij 20 cm, het hondje van het behang erop geschetst en daarna geschilderd met olieverf. Nu schilder ik toevallig heel veel, dus ik vond het een makkie, maar je kunt het ook overtrekken en vergroten als je zelf niet kunt tekenen/schilderen. Er staat een foto in m'n album.