Babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SylvieKampen, 21 jul 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylvieKampen

    SylvieKampen Nieuw lid

    21 jul 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

    Ik ben bijna voor het eerst een mama!
    Ik en mijn vriend zijn nu druk bezig met het inrichten van de baby kamer.
    Ik hou erg van de rieten stijl, dat het een beetje een oude vroegere sfeer geeft maar toch nieuw is en zacht uitstraalt. Ik heb hiervoor een erg leuke website gevonden , maar ja ik vind het toch lastig een beetje lastig de kamer in te richten. Natuurlijk heb ik ook wel inspiratie op Pinterest op gedaan, maar zo super handig is mijn vriend ook weer niet en ik ben soms toch niet creatief genoeg denk ik haha. Ik vroeg me af hoe de mama's en papa's hier ideeën hebben opgedaan voor de babykamer?

    Alvast bedankt!
     
  2. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.759
    1.342
    113
    Vrouw
    Erg duur ook allemaal
     
  3. SylvieKampen

    SylvieKampen Nieuw lid

    21 jul 2022
    2
    0
    1
    Vrouw
    Ja het is ook erg duur, maar daarom vraag ik ook naar andere opties. Ik zoek alleen wel echt die stijl en tweedehands is het lastig om dat rieten allemaal nog heel te krijgen.
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.144
    15.214
    113
    In wibkels rondkijken, op internet kijken.
    Beginnen met de basis die "moeilijk" te veranderen is zoals meubels. Dan de muren, evt vloer. Gordijnen. Als laatste accessoires.
    Alles in 1x kopen moet niet. Zeker accessoires kunnen gerust later
     
    SylvieKampen vindt dit leuk.
  5. Saartje33

    Saartje33 Fanatiek lid

    6 dec 2018
    3.497
    5.165
    113
    Vrouw
    Normaal niet een grote fan van fast fashion bedrijven maar geloof dat h&m home en Zara home dit soort spul ook wel verkoopt en zelfs leenbakker, xenos en de kwantum ed gaan mee met deze trend. Zou dan dingen die je graag voor eventueel volgend kindje wilt gebruiken van een goede kwaliteit kopen en de rest als aankleding misschien goedkoper. Zelf zou ik eerst bij kringloopwinkels en marktplaats beginnen.
     
    SylvieKampen en citroenrasp vinden dit leuk.
  6. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.646
    3.459
    113
    Wij hebben gisteren bij de Xenos een spiegel voor de babykamer in die stijl gekocht. Verder zag ik nog leuke wandrekjes bij de kwantum. Die hebben we uiteindelijk niet gekocht. Wij zijn voor de houten kruidenrekjes gegaan van de Ikea.
     
    SylvieKampen en Saartje33 vinden dit leuk.
  7. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.120
    15.627
    113
    Vrouw
    Maison du monde.
     
    SylvieKampen vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina