Ze staan ook regelmatig in de folder van kruidvat, zijn dan 4 euro per stuk. Ik vind de gewone hydrofielen van de hema het fijnst, en de spuugdoekjes van de ikea. Waskussenhoezen van de prenatal zijn heel slecht en die van jollein heel fijn (Passen beter en bijven langer mooi)
De hydrofielen van de hema heb ik ook een goede ervaring mee. Heb ze heel intensief gebruikt bij de eerste en ze kunnen nog prima voor een tweede ronde! Ik zou een paar mooie kopen voor de leuk en dan nog een stapel gewone witte van de Hema. Ik had er uiteindelijk 20, anders bleef ik wassen. De eerste maanden vlogen ze er doorheen. Ik gebruikte ze over de aankleedkussenhoes, in het bedje tegen het spugen, om af te drogen, bij het voeden en soms ook als spuugdoek. Nou hadden wij ook een klein spugertje, maar meestal kun je niet genoeg van die dingen hebben. Het scheelde iig een hoop was bij de rest van het textiel, omdat de hydrofielen het meeste wel opvingen.
Zoon is ruim 3 maar ik gebruik nog hydrofiel om zn liezen en voeten af te drogen. En hij is een spuger dus ik heb ze altijd bij me in mn tas. Ook als hij onderweg een plas ongelukje heeft kan ik zijn benen en de grond afdrogen met de hydrofiel. Is zo dun in je tas.