Babykamerinrichting textiel

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door AprilMommy, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ze staan ook regelmatig in de folder van kruidvat, zijn dan 4 euro per stuk. Ik vind de gewone hydrofielen van de hema het fijnst, en de spuugdoekjes van de ikea. Waskussenhoezen van de prenatal zijn heel slecht en die van jollein heel fijn (Passen beter en bijven langer mooi)

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Heb je het nu over Aden Anais doeken?
    Of die van het eigen merk?

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Nee die zijn van bambino..

4. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    De hydrofielen van de hema heb ik ook een goede ervaring mee. Heb ze heel intensief gebruikt bij de eerste en ze kunnen nog prima voor een tweede ronde! Ik zou een paar mooie kopen voor de leuk en dan nog een stapel gewone witte van de Hema. Ik had er uiteindelijk 20, anders bleef ik wassen. De eerste maanden vlogen ze er doorheen. Ik gebruikte ze over de aankleedkussenhoes, in het bedje tegen het spugen, om af te drogen, bij het voeden en soms ook als spuugdoek. Nou hadden wij ook een klein spugertje, maar meestal kun je niet genoeg van die dingen hebben. Het scheelde iig een hoop was bij de rest van het textiel, omdat de hydrofielen het meeste wel opvingen.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Zoon is ruim 3 maar ik gebruik nog hydrofiel om zn liezen en voeten af te drogen. En hij is een spuger dus ik heb ze altijd bij me in mn tas. Ook als hij onderweg een plas ongelukje heeft kan ik zijn benen en de grond afdrogen met de hydrofiel. Is zo dun in je tas.

Deel Deze Pagina