Donkey en c1 aygo etc??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vek, 20 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vek

Vek Actief lid

10 mei 2013
    154
    0
    16
    NULL
    NULL
    Beste allen,

Sinds kort trotse bezitter van een bugaboo donkey!
    We hebben besloten er een 2e autootje bij te kopen zodat ik met 2 kindjes straks op pad kan. Wil geen grote auto. Al verdiept in de panda en daar krijg ik de donkey wel in (onderstel rechtop achterin, rest op bijrijdersstoel.

Zijn er dames die dit met een c1 of vergelijkbaar ook voor elkaar krijgen?

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier een 107; het onderstel past achterin met de grote wielen eraf, dan past 1 stoeltje bij de voetenruinte tussen achterbank en voorste stoelen, andere stoeltje of reiswieg op de passagiersstoel. Ik gebruik 'm nu als mono, dus kunnen we zo met twee kinderen, twee volwassenen en de donkey in onze 107.

3. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

17 mrt 2014
    199
    0
    0
    Hoe dan? Als er een wieg op passagiersstoel staat en eentje achterin? Waar laat je je man en tweede kind?
    Vind het oprecht knap dat je erin krijgt hoor! Lukt mij niet haha.. En heb een Ibiza

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ze schrijft toch de zitting van de donkey tussen de bank en voorstoelen op de grond, en dat ze hem als mono gebruikt dus voor 1 kindje? ;)

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ja, met twee volwassenen, twee kinderen en de duo (dus twee zitjes of zitje + wieg) wordt het krap... Ik dénk dat het met passen en meten wel zal lukken, maar echt net hoor (en dan heeft de passagier niet veel beenruimte, luiertas kan er nog net ergens bij, maar that's it). Mono past wel gewoon. En 1 volwassenen, 2 kindjes en een duo dus ook.

Deel Deze Pagina