Heeft iemand ervaringen met de babykamers van het merk interbaby? Hoe is de kwaliteit, etc? groetjes, Vlinder
wij hebben vandaag een babykamer van interbaby gekocht. nog geen gebruikservaring, maar zag er mooi en stevig uit!
Hoi, wij hebben de babykamer Miami van Interbaby! Ook bij Babydump gekocht trouwens. Is nog niet gebruikt natuurlijk... Maar we hebben m al wel in elkaar staan en hij is super stevig en solide zeg maar. Ligt denk ik ook aan het soort kamertje dat je koopt. Het duurt even om alles in elkaar te zetten, maar dan zit ook alles echt muurvast! Succes met het maken van je keuze.
Wij hebben ook de Miami, dag bezig geweest om alles uit te pakken en in elkaar te zetten maar wat ben ik er blij mee! Stevig, mooi en helemaal onze smaak! Succes met het maken van je keuze!
Wij hebben ook de Miami van Interbaby. Echt superstevig spul en lekker strak en zonder poespas. Wij zijn er erg blij mee. Wij hebben er ook een dag over gedaan om alles in elkaar te zetten en een zooi -plastic en karton- dat eraf kwam!
wij hebben de sandiego van interbaby mooie zware kamer die heet erg stevig is. ik kan het bedje niet optillen om te verzetten.