Hoihoi, Ik heb gister van een kennis een chicco kinderwagen gekregen, de wagen ziet er goed uit en is alleen door haar zoontje gebruikt. Maar nu vroeg ik me af of er ook een wandelwageninzet is voor deze wagen. Want dit is een buggy en ik kan straks mijn pasgeboren beebje hier niet inzetten natuurlijk 9al kan het volgens de gebruiksaanwijzing op de buggy wel, maar lijkt me echt onverwachtig en onmogelijk!). Ik kan de wagen ondersteboven en binnenstebuiten gekeerd, maar vindt verder geen merknaam ofzo, alleen chicco, dus weet het type niet... Het is een wagen uit 2003. Weet iemand of hier ook een wandelwagen voor de pasgeboren beeb in kan (waar de beeb dus in kan liggen) of kan dit niet? Ik begrijp dat het een beetje lastig is om te weten over welke wagen ik het heb haha, dus als je tips hebt waar ik het type kan vinden, dan hoor ik dat graag!
Bij de wandelwagens van chicco bestaat er een reiswieg en zelfs een autostoeltje (maxi-cosi). Mss eens een fotootje.
Natuurlijk, wat dacht jij dan? 8) Kathy, bedankt voor je link. De wagen lijkt idd een beetje op die wagen. Ik ga morgen een fototje maken met een andere camera en dan zet ik 'm erop. De wagen lijkt alleen wat instabiel voor ook een wandelwagen? Ach, ik hoop het morgen te horen van de experts hier!
Hehe eindelijk de camera gevonden :-D Ik hoop dat ik de foto's in het berichtje mag zetten? Zo, ik hoop dat iemand de wagen herkend en weet wat ik er allemaal nog meer mee kan doen behalve een wat groter kind erin zetten
Als ik eerlijk ben lijkt dit een "normale" buggy, en geen "kinderwagen" waar je dus ook een bak of maxicosi op kunt zetten. Die van de link koop je volgens mij ook al compleet.
Zoals daphne zegt, is dit een gewone buggy, voor als je kindje al wat ouder is. Naar mijn inziens is dit geen model waar je een reiswieg of maxicosi kan opzetten.
Ok, goed dat ik het weet. Dan moet ik alsnog een wandelwagen kopen. Gelukkig hebben we nog alle tijd!