Van te voren geslacht bepalen van je kindje...bakerpraat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mona, 8 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ben errug benieuwd naar jullie reacties. Voor het "recept" voor een jongetje is het precies andersom.....
    Groetjes Mona

    Het 'recept' voor een meisje
    De cellen die de man produceert zijn vrouwelijk of mannelijk. De Amerikaanse vrouwenarts prof. Shettles heeft vastgesteld dat zaadcellen die voor het vrouwelijke geslacht zorgen zich langzamer voortbewegen dan de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het mannelijke geslacht. Verder is vastgesteld dat de zaadcellen die voor ‘een meisje’ zorgen langer in leven blijven dan de zaadcellen die ‘een jongen’ als resultaat geven. Hier kan op een natuurlijke wijze ingespeeld worden.
    Het recept voor een meisje is:

    De geslachtgemeenschap dient een paar dagen vóór de ovulatie (=eisprong) plaats te vinden. Een zaadcel kan ongeveer vijf dagen in het lichaam van de vrouw in leven blijven. En ‘wachten’ tot een eisprong plaats vind. De meest levensvatbare of te wel ‘de sterkste’ zaadcellen zijn de zaadcellen die voor een meisje kunnen zorgen. Na een paar dagen sterven de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het mannelijke geslacht af. De vrouwelijke zaadcellen blijven over en hebben zo een betere kans om het nieuw vrijgekomen eicel te bevruchten.

    Zou de geslachtsgemeenschap vlàk voor de ovulatie plaatsvinden dan zullen de vrouwelijke zaadcellen voorbij ‘gezwommen’ worden door de snellere mannelijke zaadcellen. De kans op een meisje is dan verkeken. De vrouw dient dus een nauwkeurig schema bij te houden om exacte te weten wanneer het haar gunstige dagen zijn.
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik ken dit verhaal wel, en ik geloof dat het theortisch gezien waar is, maar ik denk dat je nooit met zekerheid kunt zeggen wanneer die eisprong nou precies is. Dus ik denk dat het altijd een gok zal blijven, en dat is maar goed ook volgens mij ;)
     
  3. nathalie1980

    nathalie1980 Actief lid

    8 feb 2006
    107
    0
    0
    callagent
    almere
    nou mocht dit meisje nummer 4 worden probeer ik in de toekomst jouw methode en dan maar hopen dat het waar is hihihi
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik weet niet wat ik ervan moet denken... Ik geloof dat niet echt
     
  5. Paula28

    Paula28 Actief lid

    10 nov 2005
    242
    1
    0
    Mama
    Mijn Vk zei ook dat het zo ging...maar dat er ook snelle meiden en jongenszaadjes zijn!!

    Het is wel gek nu kijk je heel anders naar mensen hahaha.......hey ik zie een vrouw lopen aha die is voor de eisprong gemaakt...en hey die man is na de eisprong geproduceert WAHAHAHHAHAHA

    Zal inderdaad een kern van waarheid in zitten maar ik weet niet of je het kunt toepassen om je wens in vervulling te laten gaan wat betreft het geslacht...(als je die wens hebt)


    Liefs Paula
     
  6. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik vind het altijd een beetje"ondankbaar" klinken om te spreken van een voorkeur bij je eerste kindje. Kijk als je bijv. al 2 jongens hebt zou een meid waarschijnlijk prachtig zijn. Maar toch hou ik er met klussen wellicht onbewust een beetje rekening mee ... :oops: Maar mocht et ooit raak zijn zal ik zeker even terug rekenen :D

    Groetjes Mona
     
  7. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Als ik terug reken klopt het niet hoor !!
    Tenzij ze het geslacht verkeerd hebben gezien natuurlijk
     
  8. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Okeey ik heb het gelezen van die meid, maar hoe zit het met een jongen dan? ja ik snap dat het dus vlak voor de eisprong is gebeurt zeg maar. En verder? :(
     
  9. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Nou zo dus ... ;)
     
  10. Mona

    Mona Bekend lid

    16 jan 2006
    729
    0
    0
    Oke hier et recept voor een jongetje dan....

    Het recept voor een jongen is:

    De geslachtsgemeenschap dient vlak vóór of zo kort mogelijk vóór het ovulatietijdstip (= het moment waarop een eicel bij de vrouw vrijkomt) plaats te vinden. De jongensverwekkende zaadcellen bereiken dan gemakkelijk als eerste het eitje, omdat ze sneller zijn dan de meisjesverwekkende zaadcellen. Het is noodzakelijk dat de geslachtsgemeenschap niet te vroeg voor de ovulatie plaats vind. Enkele dagen te vroeg verkleint de kans op een jongen. De vrouw dient een nauwkeurig schema bij te houden om exact te weten wanneer het haar gunstige dagen zijn.


    Zie www.babypret.net
    Groeten Mona
     
  11. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hahahaha ja okeey get the point ;)
     
  12. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    En, klopt ut bij jou Mouschy?
     

Deel Deze Pagina